nine1987 schreef:Ik wel.. Vandaar dat ik er ook zo op gebrand ben om het door te laten gaan.. Maar er is zelfs niemand meer die reageert, TS incluis, dus ik maak me een beetje zorgen..
sorry, maar ik reageer constant?ik heb een zeer drukke studie + werk en doe mn uiterste best om zo vaak mogelijk te kijken en te reageren!en dat doe ik minstens een paar x per dag, vanochtend nog, s middags had ik alleen les en s avonds moest ik werken. je laatste post van 14 september vond ik alleen niet de moeite om op de reageren, niet banketstaaf bedoeld, maar ik wist nog niet wat ik moest reageren omdat ik nog reacties van mensen aan t afwachten was omdat ik net een oproepberichtje op fb had gepost.
Sorry, dit is echt niet verkeerd tegen je bedoeld, maar ik vind t wel een beetje een vreemde reactie want ik doe mijn uiterste best en ik wil niets liever dan dat de meeting succesvol wordt, want ik ben superenthousiast over t thema en over de 2 modellen die we iniedergeval hebben:)
Maargoed, Kasmir ik zet je op de lijst en ik hoop dat nog meer mensen volgen
Laatst bijgewerkt door lovelanga op 15-09-14 23:41, in het totaal 4 keer bewerkt