Helemaal goed! Ik vind het prima om wat bolletjes te kopen, kaas en ham bijvoorbeeld, maar iedereen zijn eigen lunch is misschien ook wel handig. Ging de vorige keer ook goed moet ik zeggen!
Ik heb even gekeken en dit zijn de data die het populairst zijn: 3 mei (minst populair van de drie) 4 mei (had eerst aangegeven niet te kunnen, maar bij nader inzien wel) 1 juni (behalve Nathalie)
1 juni is in overleg met Justine omdat we dan concours hebben staan.
De andere 2 kan ik gewoon
judith_irene
Geplaatst: 27-02-14 21:31
Zo te horen ben ik niet de enige met een allergie. Iedereen z'n eigen lunch is denk ik het makkelijkste.
Als ik jou was zou ik het weer precies zo doen als de vorige keer.
Eunomia
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-14 21:32
Door de afmelding van Marjoow kan iedereen tot nu toe ook op 4 mei. Is wel bijna een hele maand eerder, maar qua organisatie moet dat prima lukken. Ik heb dan overigens ook vakantie.
Eunomia
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-14 21:32
judith_irene schreef:
Zo te horen ben ik niet de enige met een allergie. Iedereen z'n eigen lunch is denk ik het makkelijkste.
Als ik jou was zou ik het weer precies zo doen als de vorige keer.
Helemaal goed, doen we dat.
SternPhoto
Geplaatst: 27-02-14 21:33
Ach nog 2 maanden dat scheelt.
Wanneer wordt data definitief ?? Dan houdt ik dat weekend vrij
Ja sorry van mijn planning (ieder weekend in een ander land )
4 mei is inderdaad voor mij prima
Eunomia
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-14 21:37
Als iedereen ermee akkoord is wordt het 4 mei!
Vind het zelf ook gezellig als Nathalie er weer bij is, de enige die nog niet gestemd heeft is Gemmeke met Rinus, en de enige die niet kon was Marjoow maar die heeft zich inmiddels afgemeld.
Hoi hoi, ik lees zie net pas dit topic. Beetje laat, maar is het nog mogelijk om je aan te melden als fotograaf? Ik vind het een super initiatief en zou graag mee doen (maar wellicht ben ik wat laat )