Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo schreef:Pietershof schreef:Zaterdag 12 april:
- Leo
- lisette met anouska Welsh merrie
- XxJustinexX
- tamara1991
- kimley
- Marcato
-_Kelly
-lizzylover
- Dapnik (Nikita) indien deze dag graag in de middag inplannen
- teiger150
- meijer1990
- Kani_ejj
- Killyenn
- Pietershof met Binq en Hello Sunshine (zondag kan alleen later op de dag ivm nachtdienst)
- Margartia (Marianne) met haar Arabier Farousha
Zondag 13 april:
- Leo
- Kimley
- Hamsterfan
- _KellyAV
-lizzylover
- Dapnik (Nikita)
- teiger150
- meijer1990
- Killyenn
teiger150 schreef:ik kan ook wel lint meenemen of prikpaaltjesen ik zelf heb opzicht wel een voorkeur voor smiddag/ laagwater omdat Jack dol is op zwemmen en water maar als er meer in de middag willen kan Jack ook in de ochtend groep dan word het spetteren voor hem met hoogwater
veder heb ik een westernzadel en een veelzijdigheid mij maakt het niet uit met wat voor een zadel ik rij ik vind ze allebei fijn. Maar misschien zijn er fotografen die liever een western fotograferen of juist niet.
Kimley schreef:teiger150 schreef:ik kan ook wel lint meenemen of prikpaaltjesen ik zelf heb opzicht wel een voorkeur voor smiddag/ laagwater omdat Jack dol is op zwemmen en water maar als er meer in de middag willen kan Jack ook in de ochtend groep dan word het spetteren voor hem met hoogwater
veder heb ik een westernzadel en een veelzijdigheid mij maakt het niet uit met wat voor een zadel ik rij ik vind ze allebei fijn. Maar misschien zijn er fotografen die liever een western fotograferen of juist niet.
Als je een complete western look hebt is dat natuurlijk leuk!
Maar is het een western zadel en een engels hoofdstel bij wijze van, zou ik voor de "engelse" look gaan!