Ben er nog steeds niet uit wat ik met Unique zijn manen zal doen.. moeilijk moeilijk.. Ben ze lang aan het laten groeien.. ze komen nu ongeveer tot net iets boven de onderkant van zijn hals.. zal ik ze los doen? of zal ik ze knotten? grrr ik weet het niet wat zouden jullie graag willen als fotograaf?
Is het voor iedereen goed als we om half 10/kwart voor 10 verzamelen met de eerste groep zodat er ook om 10 uur gestart kan worden met fotograferen? Anders loopt het schema uit waarschijnlijk.
Ik ga denk ik voor knotten idd. Dat heeft ie eigelijk nooit in en is ook wel eens leuk! Kan ik hem alleen geen veertjes in doen.. Maar geeft niet :p ik moet gewoon maar eens een keer leren kiezen
oeh Vicky, mooie nieuwe laarzen!! wordt denk ik wel afzien als ze nog ingelopen moeten worden.. maaaar gewoon doorbijten alles voor de foto hahaha
Ik heb echt een gat in mn hand de laatste tijd.. ik was even in de ruiterzaak want moest even een nieuwe zweep hebben.. zie ik daar toch een mooie frontriem hangen.. heb 3 keer de zaak door gelopen omdat ik moest nadenken of ik hem echt wel nodig heb... eigenlijk niet maar hij is toch meegegaan doe hem mooi om zondag
Houd iedereen er rekening mee dat de klok verzet word vannacht?
Voor morgen de ochtend groep tussen half 10 en kwart voor 10 op locatie zijn. De middag groep tussen 13 en 13.10
obelix
Geplaatst: 29-03-14 09:02
Anoniem schreef:
_Sanne schreef:
Hoeveel foto's per fotograaf per paard?
Staat in de OP, uit mijn hoofd 3.
Staat niet in de OP Miss kun je een minimaal van 3-6 foto's aanhouden ? Dat doe ik meestal ook,vaak heb je zoveel leuke foto's om te laten zien dat je dat met 3 al niet red
In de OP staat minimaal 3 foto's op webformaat per paard, meestal worden dit er wel een stuk of 5 per fotograaf afhankelijk, sommigen hebben er makkelijk 10/15 anderen niet.
Goed dat je t zegt over de klok verzetten, was t alweer bijna vergeten