Ik heb gevraagd of Enterado los kan maar dat ligt echt aan het moment en hoe hij dan is. Hij is anders dan Grelo (die vorige keer mee was) Hij is sneller afgeleid. Dus ik denk dat ze op dat moment zelf beslissen of hij los gaat. Anders kan hij wel aan de longe maar dat is natuurlijk minder leuk.
Ik weet niet of onze Blitz los kan .....en is geen hengst meer.
SparklingApp
Geplaatst: 30-07-14 14:49
Die van mij kan niet alleen op de trailer, dus moet zijn vriendje mee. Ik weet niet of hij dan zonder vriendje los netjes achter een draadje blijft... ik kan ook 2 appies meenemen die dan samen los kunnen?
Ik ben niet zo van 2 paarden tegelijk los eigenlijk... Krijg dan altijd halve paarden op de foto. Kont ervoor, beweging van de één wel mooi en de ander verkeerde moment.. Nee geef mij maar ieder paard apart
Vindt iedereen het oké als Te Quiero (bruin dressuurpaard) alleen voor portret- en rijfoto's gaat? Eigenaresse heeft aangegeven dat hij ook aan de longe te heftig is op vreemd terrein. Kan leuke foto's geven, maar ik snap dat ze het risico niet wil nemen. Zolang de anderen wel los of aan de longe kunnen vind ik het geen probleem. Wat jullie?
ik zal mariska nog even vragen of zij nog altijd kan. floor kan wel gewoon los.
Bullebeest
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-14 21:53
Eventjes een voorlopig schema. Ik weet niet in hoeverre voorkeur is om de hengsten gescheiden te houden van merries. Daarom nu een groep gemaakt van ruinen met hengsten en van ruinen met merries. Indien anders gewenst, graag even laten weten. Dit leek mij ivm met evt hengstige merries even beter.