Zoiets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Juudith schreef:Met die bloemen is idd erg mooi! Ik persoonlijk zal het heel leuk vinden als er iemand in een mooie speelse jurk ofzo komt die in het geheel bij haar paard past(voorkeur lichte kleuren) ik zal wel eens even kijken als ik een moodboard kan maken!
Ook vind ik iets in de indianen sfeer altijd tof!
FleurHunter schreef:_Juudith schreef:Met die bloemen is idd erg mooi! Ik persoonlijk zal het heel leuk vinden als er iemand in een mooie speelse jurk ofzo komt die in het geheel bij haar paard past(voorkeur lichte kleuren) ik zal wel eens even kijken als ik een moodboard kan maken!
Ik ben ooit geweest als indiaan op Hunter, maar dat leek net carnaval. Dus als je leuk idee hebt
_Juudith schreef:Met die bloemen is idd erg mooi! Ik persoonlijk zal het heel leuk vinden als er iemand in een mooie speelse jurk ofzo komt die in het geheel bij haar paard past(voorkeur lichte kleuren) ik zal wel eens even kijken als ik een moodboard kan maken!
Citaat:themameeting:
Om het een beetje extra sfeer te geven zou het leuk zijn als je in een bijzondere outfit komt! Als cowboy, prinses, een sprookjesfiguur of juist heel sjique, zo'n bijzondere foto is natuurlijk hardstikke leuk om aan de muur te hebben hangen, maar ook de fotografen kunnen dit soort foto's goed gebruiken in hun portfolio. Heb je geen leuke outfit, check dan eens of iemand uit het topic of daarbuiten iets voor je heeft liggen.
apollootje schreef:Zijn er wensen voor mijn zwartbonte shet met ruitertje?
Thema bloemen dan leuk en schattig? Met meisje in jurk? (als deze stoere meid bereid is een jurk aan te doen)
Of hebben jullie juist een heel stoer idee!?