Wie weet!? houdt het goed in de gaten want het het verandert natuurlijk veel Dit is wel echt het weer in teteringen, dus niet gemiddeld over nederland. Dus het belooft wat goeds
Fosco
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-14 21:39
Het ziet er nu zelfs zo uit!
09:00 17° C
12:00 18° C
15:00 18° C
First_Unique
Geplaatst: 05-04-14 17:09
Nou, ik heb er zin in!! en als het net zo'n weer is als nu teken ik er voor had gister al lekker al wat geoefend op de hondjes van mijn stalgenootjes, enorm schattig zijn ze geworden foto Ik denk dat dit mandje te klein is voor de honden die er mee gaan he? Ik kan hem anders wel meenemen
over 5 minuutjes rij ik aan nog even wat benzine erin anders kom ik niet ver heb er zin in!! en hier in Heeze is de lucht zo goed als blauw en ik zie een zonnetje goed teken!
Vond het echt een geslaagde meeting, gewoon GEEN afmeldingen ! Da's gewoon eng
Ik ga op 't gemakje hond voor hond afwerken! Zal hier zo tussendoor wel wat posten
First_Unique
Geplaatst: 06-04-14 18:38
oh wauw die laatste is ook echt zooo gaaf!!
Ik ben ook al een beetje begonnen Odi
Ejmy
even een vraagje.. Nu lijken mijn foto's goed scherp te zijn in Lightroom maar zodra ik ze als afbeelding open gewoon op mijn pc dan lijkt ie scherpte eens stuk minder te zijn.. weet iemand hoe dat komt? heb ze ook even langs elkaar gezet en er zit echt wel een verschil in.. erg vreemd..