Fotomeeting paarden Zeegse (DR) zo 02/03

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:57

BvanhetB schreef:
Door al deze voorpret krijg ik er alleen maar meer zin in :P. Ik borstelde vanmiddag trouwens Buster zijn sokken helemaal uit, maar dat wordt nog een hoop werk met wassen :+ Zijn er hier toevallig nog vrijwilligers die het leuk vinden om zaterdag een lijf, staart en sokken te wassen :') Alleen Buster zijn hele staart neemt ongeveer al 1,5 uur :=

Als je een beetje in de buurt woont wil ik je wel helpen :P

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:58

Tigress schreef:
BvanhetB schreef:
Door al deze voorpret krijg ik er alleen maar meer zin in :P. Ik borstelde vanmiddag trouwens Buster zijn sokken helemaal uit, maar dat wordt nog een hoop werk met wassen :+ Zijn er hier toevallig nog vrijwilligers die het leuk vinden om zaterdag een lijf, staart en sokken te wassen :') Alleen Buster zijn hele staart neemt ongeveer al 1,5 uur :=

Ik woon in Oosterwolde, half uurtje van je vandaan als het goed is :P

Jorinda

Re: Fotomeeting paarden Zeegse (DR) zo 02/03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 00:08

Ik ben zaterdag druk bezig met mijn eigen modderFjord die het met deken nog presteert om de modder overal te hebben zitten. :')

Blote benen is wel heel mooi, maar Cas heeft op beide voorbenen een schiefel zitten en ik weet niet hoe hij reageert met zoveel 'nieuwe' paarden. Better safe than sorry eigenlijk :o Voor de portretfoto's neem ik zijn bruine halster mee en zijn zwarte hoofdstel! En een hengstenketting.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 00:12

BvanhetB schreef:
Tigress schreef:

Ik woon in Oosterwolde, half uurtje van je vandaan als het goed is :P

Oosterwolde is prima te doen :j

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:13

Magda, de bushalte heet Westlaren, dat ligt in de buurt van Vries (5 km er vandaan) en Zuidlaren :) Als je vanaf Groningen richting Zuidlaren rijd dan is het geloof ik gewoon de afslag Zuidlaren!

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:44

Air schreef:
Ik vind voor het rijden de blauwe set prima hoor, voor portretfoto's het normale hoofdstel wel mooier :)

Peesjes ed. hoeven voor mij trouwens niet zo, vind blote beentjes mooier haha :P

Hier ben ik het totaal mee eens. Peesjes vind ik niet erg bij het rijden, maar bij foto's in de paddock gelieve geen bandages enz.

Even een vraag voor de fotografen.
Hoe doen jullie het met de foto's?
10 - 20 foto's met logo, voor nabestellen orgineel wel betaald?

Dit is mijn eerste meeting.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:09

sannerocky schreef:
Magda, de bushalte heet Westlaren, dat ligt in de buurt van Vries (5 km er vandaan) en Zuidlaren :) Als je vanaf Groningen richting Zuidlaren rijd dan is het geloof ik gewoon de afslag Zuidlaren!

Ik vind die afslag wel via Google Maps, maar ik vind geen bushalte met die naam. Kun jij anders een kaartje maken via Google Maps? Via 9292OV kom ik er ook niet uit namelijk. :+
Wel vind ik via Google: http://9292.nl/zuidlaren/bushalte-n34.

DrawnHorse schreef:
Even een vraag voor de fotografen.
Hoe doen jullie het met de foto's?
10 - 20 foto's met logo, voor nabestellen orgineel wel betaald?

Dit is mijn eerste meeting.

Ik doe zelf maximaal 30 foto's per paard (maximaal 10 voor portret, 10 voor los en 10 voor rijden) verkleind en voorzien van mijn logo. Deze exemplaren zijn 600*400 pixels groot met een lage resolutie (10 pixels/cm) en daardoor niet geschikt om af te drukken. Deze digitale foto’s mogen gebruikt worden voor privédoeleinden op het internet (waarbij ze bijvoorbeeld in een profiel op een forum of op een social network-site geplaatst kunnen worden).

Nabestellen is altijd mogelijk, zie daarvoor http://makwafotos.nl/1/wp-content/uploa ... t-2013.pdf.

En mijn algemene voorwaarden: http://makwafotos.nl/1/wp-content/uploa ... n-2013.pdf.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:31

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:23

Ik lever 10 tot 15 foto's af, nabestellen is mogelijk en de tarieven ervoor heb ik op mijn site staan :j

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:23

Ik lever altijd tussen de 20 en 30 foto's op 800x533 omdat ik dat vaak net wat lekkerder vind kijken dan de kleinere formaten, maar dat is natuurlijk voor iedereen een eigen keuze. Nabestellingen zijn inderdaad afhankelijk van de prijzen van de fotograaf, de meesten hebben het wel op hun site staan. :)

Ohh sokken, vreselijk. Ik moet nog maar even een stalgenootje vragen Alvaro zijn sokken een beetje fatsoenlijk te maken, die zien er nu echt niet uit. :')

Is dit hoofdstel trouwens goed voor de rij-foto's?
Afbeelding

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:27

Nou omdat Mariëtte al kwam met Buster wassen bedacht ik mij ineens dat Randver dat nog helemaal niet kent :+
Vandaag maar even geprobeerd, hij flipte hem in het begin, maar gelukkig werd tie later rustig.
Dus gewoon nog even een paar leer oefenen en dan komt het wel goed :D
Want ja ik wil toch een nette witte pony voor de fotografen neer zetten en niet eentje die in plaats van zwart bont, helemaal zwart is :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:32

HAha ja wel handig als je pony het kent als hij witte plekken heeft :)) Alvaro zijn manen en staart zijn spierwit dus hij kent het wassen maar al te goed. :')

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:37

@Sodeletuut. Als jij met dit hoofdstel prettig en goed kan rijden, dan gebruik je deze!

Mijn maakt het bij het rijden niet uit wat voor hoofdstel of rijset je rijdt. Zolang je er mee overweg kan!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:41

DrawnHorse schreef:
@Sodeletuut. Als jij met dit hoofdstel prettig en goed kan rijden, dan gebruik je deze!

Mijn maakt het bij het rijden niet uit wat voor hoofdstel of rijset je rijdt. Zolang je er mee overweg kan!

Dito hier. :D

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:41

Citaat:

Dat zou wel echt super zijn Tigress :D. Buster moet natuurlijk ook met alles wat wit hoort in wit op de foto :+

Mocht ik ooit eens geld over hebben dan wil ik echt een paardenjacuzzi hebben. Kan ik Buster daar mooi in zetten met zijn sokken. Is én goed voor de benen en worden ze mooi schoon :P

Voor het rijden zal ik ook nog even goed op Busters galop oefenen, hij moet natuurlijk wel een beetje kick op de foto :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:45

Paardenjacuzzi! _O-

Veel met springen oefenen haha :))

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:47

Nja ik heb dit hoofdstel of net zo een als Jorinda maar dan is het blauwe roze, maarja dat is ook zo zielig voor stoere ( :') ) man Alvaro. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:52

Iemand die langs Stadskanaal komt en mij eventueel mee kan nemen?
Aangezien mijn vader vandaag helemaal verdwaald was en het toch best ver is, wil ik hem niet weer zover laten rijden, dus wie kan mij meenemen en ken ik ook? (sorry ga niet met onbekende mensen in de auto haha)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:56

BvanhetB schreef:
Citaat:

Dat zou wel echt super zijn Tigress :D. Buster moet natuurlijk ook met alles wat wit hoort in wit op de foto :+

Mocht ik ooit eens geld over hebben dan wil ik echt een paardenjacuzzi hebben. Kan ik Buster daar mooi in zetten met zijn sokken. Is én goed voor de benen en worden ze mooi schoon :P

Voor het rijden zal ik ook nog even goed op Busters galop oefenen, hij moet natuurlijk wel een beetje kick op de foto :D

yeah 8D We pb-en wel even over tijden :D

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:19

Helemaal goed!

Jaaaa en lach maar om die paardenjacuzzi! Totdat jullie Buster zijn poezelige voetjes zien O:)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:28

http://i846.photobucket.com/albums/ab29 ... f3d419.png

Nou, ik heb uitgetekent wat ik denk dat jij moet rijden als je mij oppikt, dat is de rode lijn, die eindigt bij mijn bushalte, die ik met een blauwe stip heb gemarkeerd. Dan denk ik dat je over Tynaarlo rijdt richting Zeegse? Nou als dat zou is, die route heb ik groen gemaakt, en met mijn geweldige tekenkunsten staat er Zeegse :} hahaha..
De lichtblauwe route is mij route, waar ik vandaan kom met de bus :)

Je moet als jij die afslag neemt, onder de weg door, en dan kun je parkeren op de parkeerplaats bij de bushalte eventueel.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:32

Dan is dat hetzelfde als de link die ik eerder poste, gelukkig. :D Alleen raar dat die bushaltes daar anders heten. :+ Er dis dus een parkeerplaats bij? Want die kon ik niet zo snel ontdekken. Hoe laat ben je daar?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 17:34

De bushalte heet "N34" zag ik vandaag :P

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:34

Dat weet ik nog niet, moet ik even uitzoeken! De bussen gaan elk kwartier, dus ik ben er eigenlijk sowieso optijd!

ja, dat is inderdaad vreemd haha

aah, zoals de velen rond de N34 :} hahaha lekker logisch

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 22:13

Jullie bedoelen toch die bushalte dat als je vanaf Groningen komt en de N34 op rijdt, afslag Zuidlaren neemt en dan de bushalte waar je langs rijdt, bij die rotonde(s)? :P