Ik wacht nog steeds op het lijstje van EjuniorJoost... Als het lijstje voor vanavond 20:00 nog niet binnen is heeft ze pech, ik wil vanavond namelijk de uitslag bekend maken
Ik denk dat ik als ik zo kijk naar wat de meeste mensen graag voor de lens hebben er denk ik wel minimaal 5 van de 10 modellen kan raden die op de lijst staan
Toen ik het lijstje aan het invullen was kon ik er zeker 3 uitpikken waarvan ik het niet zou begrijpen als die niet mee gaan. Die van jou hoorde daarbij Nicky
Ik vind het altijd wel grappig om te zien, ik heb vaak een heel andere mening dan andere mensen… Tis altijd wel grappig, zo ben ik iemand die niet alle punten op Nickey gedaan heb, niet omdat het geen leuk paard is maar meer omdat ik de gedachte had -> iedereen stemt er toch al op
Dat heb ik ook zeker gedaan Sanne, maar ze stond wel in mijn top 3
Sanne_com
Geplaatst: 27-01-14 19:55
Ik weet het niet maar buiten mijn top 3 volgens mij…. Heb wel al van meerdere andere gehoort dat ze op 1 stond, maar ik hoop van een paar van de paardjes dat ze wel echt mee mogen! (anders worden mijn zondagen zo vol omdat ik dan langs moet gaan omdat ik ze zo gaaf vind maar ze niet meemogen )