Bedoel meer jezelf voorstellen en wat over je hond? Ik zal wel beginnen:
Ik ben Simone, 24 jaar, Woezel is 5 maanden een lekkere eigenwijze beagle. Of hij van water houd geen idee. Loslopen gaat goed, het komen soms wat minder
MelisWess
Geplaatst: 03-02-14 15:45
Ik ben Melissa, 20 jaar oud, Mijn hond Prigie komt uit Griekenland. Waarschijnlijk een mix met duitse herder. Heb hem gevonden op het strand & was ongeveer 5 weken oud toen hij achter mij aan liep..Nu 1,5 jaar oud. Houd van zwemmen, vind andere honden helemaal geweldig om mee te spelen. Luisteren gaat goed behalve als hij leuke speelse honden interessanter vind
ik heb 2 honden lady en diva een kruising tussen een golden retriever en een engelse cocker spaniel en ik heb een jack russel Zij vinden alles leuk. en houden van zwemmen ik heb ze allebei al vanaf puppie
Ik ben Carmen, 14 jaar oud. Mijn hond is een speelse zwarte labrador van 5 jaar oud. Luistert goed qua commando's maar maar mij toe komen als er andere honden zijn is niet dr beste ding ! Ze zal nooit bijten oid en wil met elke hond spelen en rent op elke hond af. Door het water wil ze wel! Vaak moet een andere hond eerst maar soms plonst ze dr uit het niets in ookal is het ijskoud , zoals vd week was ik met haar aan het wandelen ligt ze ineens in het water Ze heet trouwens Indy!
Ik kan dan ook Ik ben loraine ben 16 jaar en mijn hond heet sandy en is een podenco kruising herder van 7 jaar oud, hij luister met comandos wel goed maar met los lopen luistert ze voor geen meter -.- en gaat ze het liefst jagen, bij de meeting kijk ik het ook even aan of ik haar los doe, verder kan ze heel hoog springen en van water houd ze niet echt behalve als ik er ook in ga.
Mijn hondje is DK, rottweiler reu van 11 maanden oud, wij trainen gehoorzaamheid bij de kringgroep in aanloop naar het pakwerk. Hij luisterd redelijk goed maar word erg enthousiast als hij andere honden ziet, is op het moment een uberpuber en kan met de 1ne hond beter als met de ander. Water vind ie leuk maar zwemmen hoeft van hem niet.
Het is meer wat de baasjes van de honden leuker vinden . Voor mijn portfolio lijkt me spelen met het baasje wel leuk met een speeltje of iets, zodat je een beetje de 'band' en vreugde tussen baas en hond kan zien