Hier dan de lijst zoals hij er nu uit ziet. Iedereen heeft zich bevestigd! Omdat we nu maar 5 fotografen hebben, is het misschien fijn om er meerdere te krijgen. Er is een fotograaf als reserve, zij zou graag mee willen maar zit met het vervoer zoals ze eerder al zei. Is er iemand die haar daarmee kan helpen?
We wachten nog even met het invullen van het schema, omdat we hopen dat er nog meer fotografen bij komen. Als dit niet het geval is, ziet het schema er natuurlijk anders uit.
Modellen
1) Shauniraquel | Shauni | paard: Namke | rijfoto's | Foto1Foto2 2) Lizaa01 | Liza | paard: Valery | rijfoto's | Foto1Foto2 3) BAStable | paard: Emaika Foto | of met paard: Jeroentje Foto 4) Marjoo_ | Marjolein| paard: Orlando | losgooifoto's heeft voorkeur maar erop (evt zonder zadel) kan ook | Foto1Foto2 5) sabine1979 | Sabine | paard: Bubbles | Foto1Foto2 6) DAMWolf | Sanne | Manny (Manta) | Rijfoto's | Foto1Foto2 7) SmidjeJollie | Jolanda | Kisses from Chaco | Losgooi of rijfoto’s | Foto 1Foto 2 8) Rais | Tyson | Foto 1Foto 2Foto 3
Zoals eerder gezegd is er voor de trailers geen andere mogelijkheid dan parkeren op de parkeerplaats van het Afrikamuseum. Dit kost 3,50. Voor de mensen die zonder trailer komen, wij raden jullie aan om ook op deze parkeerplaats te parkeren. Zover wij weten is er geen andere plaats voor auto's. Mocht je hem toch ergens anders neer willen zetten dan is dit op eigen risico.
Er moeten vooraf muntjes gehaald worden voor het parkeren, omdat dit handiger is. Het bedrag van dit muntje ontvangen wij wel graag van jullie! Zouden jullie allemaal in onderstaand lijstje willen aangeven of je gebruik gaat maken van de betaalde parkeerplaats? (sommigen komen te paard dus dit is een voorbeeld van het niet gebruiken van de parkeergelegenheid). Dan weten wij hoeveel muntjes er gehaald moeten worden.
Shauniraquel wel Lizaa01 - wel BAStable Marjoo_ sabine1979 DAMWolf SmidjeJollie Rais
Oke, ik zet het er bij! Voor de rest, jullie mogen onderstaand lijstje overnemen!
Zoals eerder gezegd is er voor de trailers geen andere mogelijkheid dan parkeren op de parkeerplaats van het Afrikamuseum. Dit kost 3,50. Voor de mensen die zonder trailer komen, wij raden jullie aan om ook op deze parkeerplaats te parkeren. Zover wij weten is er geen andere plaats voor auto's. Mocht je hem toch ergens anders neer willen zetten dan is dit op eigen risico.
Er moeten vooraf muntjes gehaald worden voor het parkeren, omdat dit handiger is. Het bedrag van dit muntje ontvangen wij wel graag van jullie! Zouden jullie allemaal in onderstaand lijstje willen aangeven of je gebruik gaat maken van de betaalde parkeerplaats? (sommigen komen te paard dus dit is een voorbeeld van het niet gebruiken van de parkeergelegenheid). Dan weten wij hoeveel muntjes er gehaald moeten worden.
Shauniraquel wel Lizaa01 - wel BAStable Marjoo_ sabine1979 DAMWolf - niet SmidjeJollie Rais
Maakt niet uit, kan gebeuren! Jij zelf sterkte/succes!
Mocht iemand nog een fotograaf weten die mee zou willen, vragen mag altijd!! Op dit moment zijn er nog 4 fotografen over, dat moeten er niet minder worden eigenlijk. Daarom liever wat fotografen er bij!
Misschien even in de titel zetten dat we nog zo'n 4 fotograven zoeken ? Wanneer wordt bekend of ik 's ochtends of 's middags zit? 's Ochtends komt me namelijk echt niet goed uit..
Het komt al in de titel te staan inderdaad! Ik wacht nog even af of er fotografen bij komen, anders ga ik maandag de lijst definitief maken. Ik heb al genoteerd dat jij in de middaggroep wil BAStable, dus dat komt goed!
Shauniraquel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-14 19:31
Hopelijk kunnen er meer fotografen! Dus als je wat mensen weet, licht ze in!
Ik vond nog een oude zwarte cape in mijn kast, hij is groot en past waarschijnlijk wel om mijn paard zijn billen heen. Meenemen voor een soort van sprookjesfoto?