Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:M_Vaingueur, er zijn ook afmeldingen door wedstrijden/locatie hoorDus gelukkig niet alleen van 1 negatief verhaal. Zou ik ook wel jammer vinden, immers is er op elk terrein wel een negatieve ervaring te vinden
![]()
Ik kreeg inderdaad ook al te horen dat ze momenteel nog bezig zijn met groot onderhoud.
M_Vainqueur schreef:Door 1 verhaal dat het mis is gegaan wil ineens niemand meer naar het terrein?
Het terrein heeft nog niet heel lang een nieuwe eigenaresse en het terrein wordt dan ook gewoon netjes onderhouden. Daarnaast worden er vanaf april op dat terrein wekelijks crosstrainingen gehouden dus ga er maar van uit dat het terrein er dan klaar voor is om gebruikt te worden. En zoals op ieder terrein geldt, spring nooit een hindernis voor eerst de afzet en de landing te hebben gecontroleerd en dit bij iedere hindernis. Overal kan er zonder opzet even iets niet helemaal perfect bij liggen, neem dan die hindernis gewoon niet.
Daarnaast vind ik het wel een goed punt wat iemand aankaart, er moet enige ervaring zijn, het is geen les maar het moet gezien worden alsof je zelf een training rijdt. Weet je van jezelf dat jij zelf op een terrein kan trainen, zelf weet wat je grenzen zijn en weet dat je zonder begeleiding geen moeilijkere sprongen moet nemen dan je zeker weet dat je kan dan kan je gerust met zoiets meedoen. Maar heb jij nog echt hulp nodig, ben je niet zeker van jullie kunnen en weet je de grenzen niet, neem dan gewoon les en doe later nog eens mee aan een meeting.
Het terrein in Lunteren heeft een mooie wal, een aantal losse sprongen op het weiland, aan 1 kant langs de rand is een leuk lijntjemet een heuvel waar geen bomen overheen hangen. 1 kant met gedeeltelijk bomen en een leuk lijntje en 2 echte in het bos lijntjes. Zoals op mijn foto's te zien kun je in mei mooie foto's maken in de bos sferen maar ook lekker in het zonnetje.
Dit is iig wat mijn mening is.
AnneXxX schreef:Het terrein in moordrecht is ook af te huren toch? Volgens mij zijn daar best wat sprongen die ook door iets minder ervarene combinaties genomen kunnen worden.
M_Vainqueur schreef:En Moppie, heel verstandig van je dat je zelf je niveau inschat en daarmee wel helaas iets leuks voorbij moet laten gaan:( maar als iedereen hier een voorbeeld aan neemt en men alleen gaat als diegene. Het kan, dan zie ik geen problemen wbt veiligheid en verloop van de meeting!