Zou wel cool zijn als je ook kwam hoor Denies! Kunnen we vast oefenen voor de 20e

(ik "moet" verkleed van nobje, maar ik wil niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:Ehm, maar als de topicstarter het niet wilt, moet je je daar maar een beetje aan aanpassen ben ik bang, naamsbekendheid of niet
![]()
Zou wel cool zijn als je ook kwam hoor Denies! Kunnen we vast oefenen voor de 20e
(ik "moet" verkleed van nobje, maar ik wil nietga voor de kostuums van anderen, niet van mezelf haha)
Stephzdesign schreef:AZNLady schreef:Zou ik als normaal model mee mogen ?
Ik zie dat jullie er namelijk nog 1 missen.
En mag ik anders als fotograaf mee ?
Haha.. dat zag ik inderdaad ook haha.. Wel echt cool om model te staan, alleen ben ik niet zo model.
AZNLady schreef:Stephzdesign schreef:Whaha... Ja ik ga misschien al model staan bij een meeting. Maar ik heb ook niet de kleding voor dit thema. Maar we zullen zien of t nog mogelijk is
. Maar fotograaf is wel altijd veilig
..
Hahaha, noouuu veilig
Stephzdesign schreef:AZNLady schreef:
Hahaha, noouuu veilig
Whaha.. Ja das ook wel weer waar. Mmm zal ik het zo zeggen. Dan kan je nog onherkenbaar maken
Stephzdesign schreef:_l_amanda_l_ schreef:Ehm, maar als de topicstarter het niet wilt, moet je je daar maar een beetje aan aanpassen ben ik bang, naamsbekendheid of niet
![]()
(ik "moet" verkleed van nobje, maar ik wil nietga voor de kostuums van anderen, niet van mezelf haha)
Nista_RX schreef:_l_amanda_l_ schreef:oja, vervoer, ik zou graag ook meerijden met iemand vanaf EEN station, als het kan
(Iquemon?
)
Ik ga met nobje ook naar de EFF, kan daar ook wel rondkijken voor mensen die model kunnen staan? Die hebben hun kleding dan al af, als het goed is
Ik ben ook dit jaar op de EFF!Ben dan zelf ook steampunk, kan alleen niet mee naar de meeting xD
Ik ga zelf een kanten rok maken in het wit, vind ik mooier dan die petticoat die ik toen had van de feestwinkel hahaha! Voor de EFF doe ik maar geen hakken aan haha, ik zorg wel dat ik platte schoenen pimp tegen die tijdVerder ga ik dus zo'n hele mechanische arm maken met tandwielen, slangen en buizen. Heb al veel onderdelen!
ereprijs schreef:Nista_RX schreef:
Ik ben ook dit jaar op de EFF!Ben dan zelf ook steampunk, kan alleen niet mee naar de meeting xD
Ik ga zelf een kanten rok maken in het wit, vind ik mooier dan die petticoat die ik toen had van de feestwinkel hahaha! Voor de EFF doe ik maar geen hakken aan haha, ik zorg wel dat ik platte schoenen pimp tegen die tijdVerder ga ik dus zo'n hele mechanische arm maken met tandwielen, slangen en buizen. Heb al veel onderdelen!
Jep!
EFF in Haarzuilens bedoel je? 19-21 April?