Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:16

:= Ehm, maar als de topicstarter het niet wilt, moet je je daar maar een beetje aan aanpassen ben ik bang, naamsbekendheid of niet :')

Zou wel cool zijn als je ook kwam hoor Denies! Kunnen we vast oefenen voor de 20e :D
(ik "moet" verkleed van nobje, maar ik wil niet :') ga voor de kostuums van anderen, niet van mezelf haha)

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:21

_l_amanda_l_ schreef:
:= Ehm, maar als de topicstarter het niet wilt, moet je je daar maar een beetje aan aanpassen ben ik bang, naamsbekendheid of niet :')

Zou wel cool zijn als je ook kwam hoor Denies! Kunnen we vast oefenen voor de 20e :D
(ik "moet" verkleed van nobje, maar ik wil niet :') ga voor de kostuums van anderen, niet van mezelf haha)

Ik ga niet in discussie, maar als een model t wel wilt ;). dan zie ik geen problemen. Maar nogmaals ik houdt verder mijn mond :).

AZNLady

Re: Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:27

Zou ik als normaal model mee mogen ?
Ik zie dat jullie er namelijk nog 1 missen.
En mag ik anders als fotograaf mee ?

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:30

AZNLady schreef:

Haha.. dat zag ik inderdaad ook haha.. Wel echt cool om model te staan, alleen ben ik niet zo model :').

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:33

Stephzdesign schreef:
AZNLady schreef:

Haha.. dat zag ik inderdaad ook haha.. Wel echt cool om model te staan, alleen ben ik niet zo model :').

Hihi, ik vind het heerlijk om model te staan.
En hoe bedoel je ik ben niet zon model ?
Je hoeft toch niet maatje -10 te hebben ?
Het is toch leuk om een keer voor de lens te staan ipv achter !
Is leuk om te doen hoor ! *\o/*

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:38

Hihi, ik vind het heerlijk om model te staan.
En hoe bedoel je ik ben niet zon model ?
Je hoeft toch niet maatje -10 te hebben ?
Het is toch leuk om een keer voor de lens te staan ipv achter !
Is leuk om te doen hoor ! *\o/*[/quote]

Whaha... Ja ik ga misschien al model staan bij een meeting. Maar ik heb ook niet de kleding voor dit thema ;). Maar we zullen zien of t nog mogelijk is ;). Maar fotograaf is wel altijd veilig ;)..

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:40

Stephzdesign schreef:
Whaha... Ja ik ga misschien al model staan bij een meeting. Maar ik heb ook niet de kleding voor dit thema ;). Maar we zullen zien of t nog mogelijk is ;). Maar fotograaf is wel altijd veilig ;)..

Hahaha, noouuu veilig :')

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:48

AZNLady schreef:
Stephzdesign schreef:

Whaha.. Ja das ook wel weer waar. Mmm zal ik het zo zeggen. Dan kan je nog onherkenbaar maken ;)

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:50

Stephzdesign schreef:
AZNLady schreef:

Whaha.. Ja das ook wel weer waar. Mmm zal ik het zo zeggen. Dan kan je nog onherkenbaar maken ;)

Hahaha, dat is zeker waar.
Nu ik zie dat ik daar ook helemaal geen kleding voor hem ga ik ook liever als fotograaf mee.
Tenzij iemand voor mij wel dat soort kleren heeft !

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 20:51

Stephzdesign schreef:
_l_amanda_l_ schreef:

Ik ga je hier toch even een PB oversturen ...

@ AZNlady,

Dat is prima. Kan je dan het lijstje even voor mij invullen en via PB sturen?
Je maakt meer kans als model, gezien fotografen al een flinke reservelijst hebben.
Zeg maar wat je wilt. :)

@ Amanda,

Ik denk niet dat ik voor die tijd mijn outfit al klaar hebt, dus dat is zonde :)
Daar naast, heb ik van mijn ex alleen maar (in mijn ogen) verkeerde dingen over
gehoord, en ik pas daar niet tussen. Dan blijf ik liever thuis dan dat ik een hoop
geld uit geef om tussen mensen te lopen waar ik me niet fijn bij voel.
En dan heb ik het niet over de kleding, maar wel over het gebruik van drank en drugs. :o

:D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:14

Afbeelding

Tip: ga naar de kringloopwinkel en koop oude opwindwekkers. Tandwielen heb ik onwijs lang naar gezocht, dit ding zit er vol mee! ^^

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:20

@ ts. ik heb je pb ontvangen. en hier op gereageerd. Want ik denk gewoon dat sommige mensen het hele idee achter de stockfotos verkeerd begrepen heeft. Iedereen heeft zijn eigen mening erover en dat respecteer ik.
Dus ik denk dat het beste is dat ik het er niet meer over heb en andere mensen ook niet meer. Ik doe geen dingen zonder toestemming.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 21:47

@ Robin,

Zou een hobby winkel dat ook hebben? Onze kringloopwinkel is opgedoekt ..

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:13

Discussie ga ik me niet in mengen, sorry! :o

Hobbywinkels bij ons niet.... Nergens kun je ze vinden, ben al naar veel winkels geweest als doe-het-zelf zaken, nergens..... Tot nu toe alleen opwindwekkers, en op eBay kan je per zoveel gram voor zoveel dollar (uit Amerika) tandwielen kopen voor niet eens zo'n heel verkeerd bedrag! :D Morgen maar eens tandwielen bestellen!!! :)

Ik ga van de mouw van een leren jas (ook van de kringloop) zo'n steampunk arm maken met buizen en dingen, tandwielen, ijzer, en proberen zo'n pistool te maken. Even wat spuitbussen regelen!

Kan samen met m'n schoonmoeder een kanten rok maken, echt supervet... ga dit jaar veel zelf proberen te maken ipv te kopen, je komt zo veel goedkoper uit, het is zo veel leuker.... maar het kost wel meer tijd, moeite, en je moet creatief denken.... kan erg lastig zijn helaas! maar resultaat ben ik altijd wel trots op! =3 Ook nog een soort "pocket belt" maken, riem met tasjes. Erg handig om dingen in te doen, staat ook nog es leuk! Nu nog voor de EFF andere schoenen pimpen, op die pumps op een van de eerste pagina's houd ik t nog geen uur vol daar met zand en grind xD
Laatst bijgewerkt door Nista_RX op 21-01-14 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 22:16

Als men iets uit Amerika gaat bestellen, wil ik hier best aan deelnemen :)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:19

http://www.ebay.nl/itm/HUGE-PACK-100g-W ... 93a&_uhb=1

Je hebt ze ook van 75 gram en 50 gram! Maar ik heb zo veel mogelijk nodig, alles moet vol, het moet echt "mechanisch" lijken. Heb ook nog schoenen, een arm, en tassen dus wil veel hebben. Beter te veel dan te weinig! :Y)
Laatst bijgewerkt door Nista_RX op 21-01-14 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

ereprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:19

Nista_RX schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
:o oja, vervoer, ik zou graag ook meerijden met iemand vanaf EEN station, als het kan :D (Iquemon? O:) )

Ik ga met nobje ook naar de EFF, kan daar ook wel rondkijken voor mensen die model kunnen staan? Die hebben hun kleding dan al af, als het goed is :D

Ik ben ook dit jaar op de EFF! :) Ben dan zelf ook steampunk, kan alleen niet mee naar de meeting xD

Ik ga zelf een kanten rok maken in het wit, vind ik mooier dan die petticoat die ik toen had van de feestwinkel hahaha! Voor de EFF doe ik maar geen hakken aan haha, ik zorg wel dat ik platte schoenen pimp tegen die tijd :P Verder ga ik dus zo'n hele mechanische arm maken met tandwielen, slangen en buizen. Heb al veel onderdelen!

EFF in Haarzuilens bedoel je? 19-21 April?

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:20

ereprijs schreef:
Nista_RX schreef:

Ik ben ook dit jaar op de EFF! :) Ben dan zelf ook steampunk, kan alleen niet mee naar de meeting xD

Ik ga zelf een kanten rok maken in het wit, vind ik mooier dan die petticoat die ik toen had van de feestwinkel hahaha! Voor de EFF doe ik maar geen hakken aan haha, ik zorg wel dat ik platte schoenen pimp tegen die tijd :P Verder ga ik dus zo'n hele mechanische arm maken met tandwielen, slangen en buizen. Heb al veel onderdelen!

Jep!

EFF in Haarzuilens bedoel je? 19-21 April?

Ja, die ja! :) Lijkt me leuk om wat mensen van jullie te zien, aangezien ik niet mee ga naar de meeting zelf... :o Ken ik er toch een paar, voelt leuker om mee te kletsen dan omdat ik weet wie sommige mensen zijn :D

ereprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:23

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:26

Fantasyval lijkt me idd ook gaaf, maar mèn, dat is een end weg := Knipper met je ogen en je zit in België :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 22:49

Nou, alle fotografen hebben zojuist een pb gehad. Dit betreft het 'vaste' nabestel bedrag.
Zodra een reserve fotograaf als huidige fotograaf komt, zal degene de informatie ook krijgen.

Ik ben helemaal kapot, en ik ga zo mijn bedje op zoeken.
Ik hoop dat iedereen zo weer op de hoogte is :)

Edit: Even naar de fotografen toe.
Een meeting is niet alleen maar perfecte foto's af leveren. Een meeting is net zo goed leren!
Nieuwe modellen, nieuw thema, nieuwe omgeving. Proberen en durven doen.

Een mindere foto in een fotograaf zijn oog, is een pracht werk in een model haar oog.

Ik fotografeer zelf ook, en heb ook mijn momenten gehad dat ik maar wat fotos bij elkaar
scharrelde die ergens op leken. Eigenaar van het paard was ontiegelijk blij en helemaal in haar
nopjes.
Leg de lat svp niet te hoog voor je zelf :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:21

Ik ga morgen weer pb's beantwoorden hoor.
Gewoon rustig blijven, en niet in paniek raken is het slimste :)

Ik ga naar bed o/

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:50

Afbeelding
Dusss.. :') Geen verkeerd idee dacht ik zo! Ook toe te passen op ander spullen natuurlijk.
http://www.steamingenious.com/2012/10/t ... k-gun.html

Nog meer DIY http://www.pinterest.com/ladymccormick/steampunk-diy/

Vooral goud/zilver/kopere verf kun je een hoop mee en koperdraad :)

Edit: Deze is ook echt geniaal, van een melkpak!
http://www.instructables.com/id/Steampu ... er-Stylus/

Wie weet ga ik na mijn tentamens ook eens aan de knutsel, kom zulke "simpele"dingen tegen waarvan het eindresultaat wel erg leuk is. Ook al ben ik geen model, wie weet hebben de modellen er nog wat aan :)

Misschien is het sowieso leuk om wat losse dingen hebben om neer te zetten/op te hangen?

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 01:02

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 01:45

:D ik ben een masker aan het maken! Plaats wel een fotootje zodra ie toonbare staat verkeert.. :')
En er staan nog wat meer dingen op de "wil ik doen" lijst, gelukkig ken ik drie van de modellen; die willen vast wel wat dragen :D