alhoewel ik hoop dat de fotografen ook mee kijken naar de modellen die nog niet zo vaak op shoot zijn geweest, en hopelijk eens wat nieuws voor hun lens willen krijgen
lijkt mij ook niet. en zoals ik al zei, ik hoop dat de fotografen ook een keer een uitdaging willen en niet het zelfde voor hun lens willen als merendeel van de overige fotografen op bokt, beetje origineel is ook wel leuk
maar daar zullen de fotografen meer kijk op hebben hé, het zijn sowieso allemaal leuke modellen vind ik!
Ik had geloof ik nog niemand van deze modellen al eerder gezien.. Ik heb er wel op gelet dat ik niet alleen naar fjorden en haflingees heb en ook niet 4 indianen ofzo. Ben benieuwd!!
Voor mij het zelfde, ik heb nog niemand van deze meeting voor mijn lens gehad, en ook heb ik er opgelet dat ik geen 2 haffys of fjorden koos, en ook dat het niet allemaal de zelfde stijlen zijn!
ik heb nog nooit een meeting meegedaan haha dus ik heb sowieso onbekenden (voor mij dan) uitgekozen. Zal heel erg wennen zijn, als ik mee mag, want tot nu toe heb ik altijd 1 op 1 gewerkt.
Ben erg benieuwd, ik hoop heel erg dat ik uitgeloot word.