Inmiddels heeft iedereen weer een PB gehad met de laatste informatie!
De twee nieuwe modellen zijn ook toegevoegd aan de website.
Verder ben ik nu al bezig met een lijstje aan het maken van wat ik mee moet nemen, zijn er nog dingen die ik mis naast camera etc.? Heb namelijk een hoofd als een vergiet als het om de juiste spullen meenemen gaat - Paaltjes voor de paddock - Lint/draad voor de paddock - 10 prints van het schema - Hengstenketting - Touwhalster
Ik ga Julia waarschijnlijk knotten in doen. Tijdens de actiefoto's krijgt ze een touwhalter om! Ik kan niet beloven dat ze de hele tijd fijn meewerkt i.v.m. haar leeftijd en tijd!
Dat is begrijpelijk, voor de meeste paarden is het ook de eerste keer dat ze mee gaan naar een fotomeeting. En het blijven dieren, het is altijd afwachten hoe ze reageren.
Ik heb geen touwhalster.. maar heb wel eeb heel fijn en dun halstertje bij der om. of er moet iemand zijn die een shet maat touw halster heeft die ik mag lenen
Oh wat vind ik dit banketstaaf voor iedereen: Helaas moet ik Julia afmelden omdat ze zich zonet heeft verstapt en nu niet helemaal rad loopt. Het spijt me zeer maar ik wil niet het risico lopen dat het erger word.
Het is een vrij donker paard, volgens mij zwart en het is dacht ik een draver. Het paard heet in elk geval Tears of Fire. En hij kan los inde paddock, meer weet ik ook niet haha. Gisteravond rond 11 uur geregeld.