Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Zijn er al tijden bekend over hoelaat het begint en afgelopen is? Dan kan ik mijn ouders vragen                                                         Likemaaike schreef:Is goed! Ik overleg morgen met mn ouders had ik nu maar mn eigen auto haha! Iemand toevallig die terug rijdt via Groningen?
 Dan nog regelen dat mn ouders me in ochtend heen willen brengen                                                         Naaoommii schreef:Hier is jullie nieuwe planning!
De planning word uitgedeeld aan de fotografen. Die zullen de modellen bij zich groepen en een plek uit zoeken.
De planning
Moniquex schreef:Naaoommii schreef:Hier is jullie nieuwe planning!
De planning word uitgedeeld aan de fotografen. Die zullen de modellen bij zich groepen en een plek uit zoeken.
De planning
Super geregeld!
Ik hoop dat we met Lady met de 2e die gaat rijden mee kunnen, want ze is sinds september onder het zadel en vind alleen nog wat spannend...
 Suzy is ook nog maar heel kort onder het zadel en momenteel hebben we geen zadel. Als ze braaf is klim ik er misschien nog even zonder zadel op en anders hang ik haar denk ik even aan de longeerlijn 
 Dus dan zou je misschien met de eerste mee moeten gaan? 
 Desnoods wil ik wel als eerste en dat dan jullie samen na mij kunnen rijden? (is de mijne ook wat rustiger, dan wanneer ze alleen achter blijft en de anderen mogen 'vliegen' 
 )