Mijn zusje (Davina) gaat mee als model, maar is bezig met de kappersopleiding en wil eventueel wel helpen met haren. Moet er van te voren wel duidelijk zijn wat;) in de middaggroep kan ook. Zij zal de hele dag aanwezig zijn, want ze rijdt met mij mee namelijk. Mochten er idee of interesse zijn hoor ik het graag:)
_Zeppelin
Geplaatst: 11-05-14 21:28
Leuk! Misschien dat ze wat leuks met mijn haar weet? Ik zit in de middaggroep
Heeft iedereen al een idee in welke stijl ze komen? Ik had het geweldige plan om een moodboard in elkaar te zetten omdat ikzelf nooit zo heel veel met mensenfotografie heb gehad, maar ook waarschijnlijk omdat ik niet echt leuke ideetjes had om mezelf daarop los te slaan.. En ik hoop dan ook van deze meeting veel leuks te leren zodat ik misschien het wel helemaal geweldig ga vinden en er inspiratie uit te putten denk dat ik er goed aan doe om mezelf eens leuk voor te bereiden hoeft niet per se precies te zeggen wat je aanhebt, maar meer bijv. een stoere outfit, of een dromerige stijl, in een korte jurk of een lange jurk..etc, etc. Als je het nog niet weet ook geen ramp maar is wel leuk als ik al een beetje weet waar ik aan kan gaan denken
Hanna_94
Geplaatst: 13-05-14 15:01
Ja, zelfde bij mij Ik heb nog niet veel (geen eigenlijk ) ervaring met mensenfotografie, maar als ik al ongeveer weet in welke stijl jullie komen, kan ik al wel eens een beetje nadenken over leuke mogelijke houdingen/posities of/en attributen.
Zelf vind ik een cowgirl altijd wel erg stoer Jeansshortje, geruit hemdje, cowboyboots, cowboyhoed etc Maar uiteraard moeten de modellen het weten vind ik
Ik wilde komen in pasteltinten. Heb een groen hempdje met een zalmroze kleurige gehaakte blazer (ja waarschijnlijk snappen jullie er niks van ) En dan nude kleurige hakken en een lichte spijkerbroek. Vinden de fotograven dit goed?
Op een vorige meeting was ik als bloemenmeisje gegaan met jurk enal, en door de fotograven zijn er mooie en leuke foto's uitgekomen, maar ik was niet echt mezelf.. Was bijna make-up loos en dat vind ik gewoon niet mooi bij mezelf
_Zeppelin
Geplaatst: 13-05-14 17:37
Ik kom denk ik een soort dromerige stijl (jurkje, bloemending voor op je hoofd). Ik ben wel benieuwd naar moodboards van de fotografen!
Wij moeten ons toch gaan afmelden... Het gaat ons te veel geld kosten om met de trein en bus te komen Baal er wel ontzettend van want kijk al een hele tijd uit naar deze meeting Hoop dat jullie toch nog een hele leuke dag hebben met mooie foto's!
Ik kan wel in cowgirl stijl komen, heb altijd western gereden dus heb alles thuis liggen.. Chaps, laarzen, hoeden.
Ik neem ook een kort, donkerblauw jurkje mee met bijpassende hakken. Kan ik mss even snel omkleden tussendoor want zou ook graag wat foto's hebben van mijn eigen (girly girl) stijl als dat kan.
Kan ook wel meerdere dingen/outfits meenemen (ook een gitaar mocht iemand dat willen), ben toch met de auto. Ik kom vanuit bladel/reusel dus ik kan eventueel mensen ophalen bij de bushalte in eersel/hapert
Ik rijd binnendoor, ik kom alleen door Casteren en Hapert dus ik zal wel niemand op kunnen pikken Ik neem waarschijnlijk wel vriendlief mee voor m'n reflectiescherm
Leverage
Geplaatst: 14-05-14 22:12
_Zeppelin schreef:
Kan ook wel meerdere dingen/outfits meenemen (ook een gitaar mocht iemand dat willen), ben toch met de auto. Ik kom vanuit bladel/reusel dus ik kan eventueel mensen ophalen bij de bushalte in eersel/hapert
Neem zo veel mogelijk mee Maar hou het wel dicht bij jezelf
Ik vind het ook niet erg van eerder te beginnen, maar ik zou het niet erg vinden moest het pas om half 11 zijn, dan kan ik toch nog een beetje uitslapen
We zijn het er redelijk overeens dat we een dromerige/lieve stijl willen hebben en een cowgirl thema.
Marjonbebel is eerste reserve, al denk ik niet dat ze helemaal bij onze dromerige stijl zou gaan passen. Voor een stoer thema (die ik zeker nog een keer wil gaan doen) zou ik haar graag erbij willen hebben!
Helaas hebben we 2 modellen afvallers, we kunnen dus eventueel gewoon bij 4 modellen houden. Dan kunnen we gewoon meer tijd besteden aan deze 4 modellen. Ze kunnen dus makkelijker van kleding stijl wisselen. Wat denken jullie?
Ik heb ook pinterest!! Gister ontdekt Ik heb gewoon alle interessante plaatjes in een album gedaan.. Zitten al leuke ideetjes achter vooral met die bloem dat die een rokje wordt :p
Ik vind 4 modellen ook prima, ik zou dan alleen wel kijken of ze alle 4 tegelijk aanwezig kunnen zijn. Hebben ze tussendoor gewoon een ronde rust;) En dan qua fotografen in groepjes van 2?
Qua haar. Als de modellen zelf ideëen hebben wil mijn zusje wel helpen met het uitwerken daarvan. Zij heeft wel aangegeven die van te voren te weten, want dan kan ze spullen meenemen.