[FM] Sprengenberg Haarle - 26 februari *Fotografen gezocht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:06

Ik wil het wel alleen ik ben verder niet bekend met waar je met de paarden mag komen e.d. en met de omgeving zelf ook niet echt.
dus ik weet niet of dat echt handig is :)

Patty14

Re: [FM] Sprengenberg Haarle - 26 februari *Fotografen gezocht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:38

Ik heb er ook zin in!

Had nog een vraagje aan de fotograven. Hoe willen jullie mn pony zien? Manen los/knotjes?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:49

Heb er zin in!

Ik ken daar de weg ook niet, is de locatie waar we heen moeten lopen makkelijk te vinden?

Vind manen los altijd leuk Patty maar knotjes is ook prima hoor.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:51

Ik ken de weg opzich wel, ik woon erg dichtbij en ga er ook op de fiets heen. Maar ik weet niet waar je wel en waar je niet mag komen met je paard.

Ik vind knotjes erg leuk, maar los is ook prima haha!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:38

Okee dan ga ik even kijken wat ik doe :).

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:45

Heb je nu eigenlijk genoeg modellen/fotografen ts?

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:05

Ik heb er ook zin in! Ik ben er 's ochtends wel maar dan met mijn pony, weet verder ook niks waar je wel/niet mag komen helaas..

heartbeat999

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 00:15

ik heb er ook zin in! ik zou wel willen maar ben middag groep, en ken het daar niet! ben ook niet zo,n handige organisator denk ik! :+ :D

SanneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 10:02

Ik ben gisteren nog even het bos in geweest en het is best nog wel een stukje lopen als je naar de palthetoren toe wilt. Prima te doen maar gaat wel tijd in zitten. Als je de navigatie op 'de pas' zet dan moet je wel iets doorrijden. Daar heb je een weiland die gebruikt kan worden als parkeerplaats voor de trailers. Ik ken het bos wel goed en weet dat je rond om de palthetoren niet met je paard mag komen helaas. Er loopt wel een breed zandpad voor de palthe langs waar je wel mag komen. Ik kan woensdagochtend wel de planning bij de hand houden om te zorgen dat iedereen op de juiste plek is maar ben niet zo georganiseerddus of dat ook goed gaat is de vraag hahah......

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 10:06

SanneR schreef:
Ik ben gisteren nog even het bos in geweest en het is best nog wel een stukje lopen als je naar de palthetoren toe wilt. Prima te doen maar gaat wel tijd in zitten. Als je de navigatie op 'de pas' zet dan moet je wel iets doorrijden. Daar heb je een weiland die gebruikt kan worden als parkeerplaats voor de trailers. Ik ken het bos wel goed en weet dat je rond om de palthetoren niet met je paard mag komen helaas. Er loopt wel een breed zandpad voor de palthe langs waar je wel mag komen. Ik kan woensdagochtend wel de planning bij de hand houden om te zorgen dat iedereen op de juiste plek is maar ben niet zo georganiseerddus of dat ook goed gaat is de vraag hahah......

Ik denk dat ik wel weet welk zandpad je bedoeld! Je hebt daar heel vlakbij ook een mooie heide, dat is ook een mooie plek voor foto's!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 11:21

Ik moet waarschijnlijk met de Z3 komen en die ga ik niet in een weiland zetten, straks kom ik niet meer weg met dat lage wagentje. Dan moet ik wel naar die andere parkeerplaats maar ik heb geen idee waar ik daarna heen moet lopen. ;(

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:25

Ik ben helemaal niet bekend in het bos, dus ik denk dat het het makkelijkste is om op één plek te verzamelen en dan gezamenlijk naar de plek om foto's te maken te gaan? Want ik denk dat ik het anders niet kan vinden :')

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 13:32

Wat moet ik allemaal meenemen voor Goos? Wat vinden de fotografen mooi? En nog een knot in zn voorpluk? Hij heeft een hele dikke haha

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:41

Ik heb iig vervoer :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:57

Leuk Denise! :)

vlechten, knotten, los maakt mij niet uit.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:16

Manen zal ik sowieso morgen nog even netjes knippen en ik neem een bus haarlak mee :)
Denk niet dat ik ga rijden, dat ziet er toch nog niet uit haha, tenzij mensen dat graag willen. Verder neem ik wel een boel halsters mee

En het lijkt mij ook het makkelijkst als we allemaal op dezelfde plek verzamelen, anders ga ik ook niemand meer vinden

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:18

glenstorm schreef:
We zoeken nu met Christy erbij nog 1 fotograaf.

Christy dan reserveer ik nu de plek voor jou.

Eline, Wat een schattig ding :) Mochten we een model te kort gaan komen plotseling dan kun je m meenemen hoor!

Locatie voor parkeren is bij Excursieboerderij de Pas aan Molenweg 2 in Haarle.
Dan is het een kilometer lopen naar de Palthetoren en dat is ons 'centrale punt'.
Ik moet nog even kijken hoe ik het qua tijden in ga delen ivm looptijd naar parkeerplaats met bijv opzadelen voor rijfoto's.

Ik heb dit adres doorgegeven aan de chauffeur

edit: Misschien toch geen vervoer |o

SanneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:56

Jis_ schreef:
Ik moet waarschijnlijk met de Z3 komen en die ga ik niet in een weiland zetten, straks kom ik niet meer weg met dat lage wagentje. Dan moet ik wel naar die andere parkeerplaats maar ik heb geen idee waar ik daarna heen moet lopen. ;(

Direct naast dit weiland is een verhard parkeerterrein. Kunnen de trailers ook wel staan trouwens. Volgens mij mag dat ook gewoon. Ik zie altijd alleen maar trailers in dat weiland. Dus daar kom je sowieso wel weer weg met je auto:)

SanneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:01

Ik werk als visagiste bij fotoshoots dus zal mijn koffer meenemen voor het geval dat er nog paarden gepoederd moeten worden :+

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 19:07

Helaas heeft onze extra fotograaf zich alsnog afgemeld, mocht er nog 1 aanmelding komen dan is dat heel fijn, maar als het aan mij ligt is 1 fotograaf minder op zich geen ramp. Dus wie van de fotografen wil graag in zn eentje fotograferen?

Denise, vervoer al rond?
Over de ochtend organisator. Is er iemand die 's ochtends komt en de auto+trailer daar laat staan, waar mijn pony in zou kunnen staan? Dan kan ik namelijk gewoon zelf 's ochtends kunnen komen, is wel wat handiger. Mijn pony is trouwens extreem rustig op de trailer dus dat is iig geen probleem.

Als centrale punt nemen we gewoon de parkeerplaats, van daaruit kun je 4 verschillende zandwegen nemen, dus ruimte genoeg.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 19:07

SanneR schreef:
Ik werk als visagiste bij fotoshoots dus zal mijn koffer meenemen voor het geval dat er nog paarden gepoederd moeten worden :+

:')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:07

SanneR schreef:

Hahaha! :D

SanneR schreef:
Jis_ schreef:

Direct naast dit weiland is een verhard parkeerterrein. Kunnen de trailers ook wel staan trouwens. Volgens mij mag dat ook gewoon. Ik zie altijd alleen maar trailers in dat weiland. Dus daar kom je sowieso wel weer weg met je auto:)

Zit dat parkeerterreinen weiland dan aan dezelfde weg als het adres wat we gekregen hebben?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 19:08

Ja dat adres daar zit het parkeerterrein bij.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:09

Oké dus dit adres houden we aan.

Excursieboerderij de Pas aan Molenweg 2 in Haarle.

SanneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:17

Ik kom alleen met de trailer dus je pony kan wel in mijn trailer staan hoor. Ik hoop dat meneer zich dan netjes gedraagt zodat ik hem rustig buiten de trailer klaar kan maken. Heb als eerste een pauze dus haal hem er dan uit, dan zijn de anderen weg voor de fotos.