dus ik weet niet of dat echt handig is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanneR schreef:Ik ben gisteren nog even het bos in geweest en het is best nog wel een stukje lopen als je naar de palthetoren toe wilt. Prima te doen maar gaat wel tijd in zitten. Als je de navigatie op 'de pas' zet dan moet je wel iets doorrijden. Daar heb je een weiland die gebruikt kan worden als parkeerplaats voor de trailers. Ik ken het bos wel goed en weet dat je rond om de palthetoren niet met je paard mag komen helaas. Er loopt wel een breed zandpad voor de palthe langs waar je wel mag komen. Ik kan woensdagochtend wel de planning bij de hand houden om te zorgen dat iedereen op de juiste plek is maar ben niet zo georganiseerddus of dat ook goed gaat is de vraag hahah......
glenstorm schreef:We zoeken nu met Christy erbij nog 1 fotograaf.
Christy dan reserveer ik nu de plek voor jou.
Eline, Wat een schattig dingMochten we een model te kort gaan komen plotseling dan kun je m meenemen hoor!
Locatie voor parkeren is bij Excursieboerderij de Pas aan Molenweg 2 in Haarle.
Dan is het een kilometer lopen naar de Palthetoren en dat is ons 'centrale punt'.
Ik moet nog even kijken hoe ik het qua tijden in ga delen ivm looptijd naar parkeerplaats met bijv opzadelen voor rijfoto's.
Jis_ schreef:Ik moet waarschijnlijk met de Z3 komen en die ga ik niet in een weiland zetten, straks kom ik niet meer weg met dat lage wagentje. Dan moet ik wel naar die andere parkeerplaats maar ik heb geen idee waar ik daarna heen moet lopen.
SanneR schreef:Ik werk als visagiste bij fotoshoots dus zal mijn koffer meenemen voor het geval dat er nog paarden gepoederd moeten worden
SanneR schreef:Jis_ schreef:Ik moet waarschijnlijk met de Z3 komen en die ga ik niet in een weiland zetten, straks kom ik niet meer weg met dat lage wagentje. Dan moet ik wel naar die andere parkeerplaats maar ik heb geen idee waar ik daarna heen moet lopen.
Direct naast dit weiland is een verhard parkeerterrein. Kunnen de trailers ook wel staan trouwens. Volgens mij mag dat ook gewoon. Ik zie altijd alleen maar trailers in dat weiland. Dus daar kom je sowieso wel weer weg met je auto:)