ik ben aan het stunten met mijn leren laarzen... grrr al twee keer op laten rekken maar weinig resultaat... de ene dag zitten ze goed en de andere dag knellen ze... Dus ik hoop dat ik ze aan krijg zondag :S anders heb ik een probleem.
@ Likemaaike: Daar kan je ook prima mee fotograferen! Heb ook altijd met plezier met de 400D gefotografeerd. Voor wat ik allemaal fotografeer had ik echter een stapje meer nodig, toch blij dat ik met de 7D toen een bruiloft heb kunnen doen. Beter met iso enzo... Nu zou ik als volgende cam wel heel graag een 5DMarkIII hebben, maar dat gaat nog héél lang duren haha! Eerst maar die macrolens...
@ Chanelly: Dan maar in je oude rubberen laarsjes? :p
Oh boy ik heb ff probleem . Gister was me vader hier en me nicht wist dat. Die belde op heb je die nrps pony nog tekoop alwetende dat me pa hier was dus ja die had ik nog tekoop. Nou weet ik dat ze al gek van de merrie is van veulens af aan . En wilde haar nu dus kopen stal enz was allemaal geregelt . Nou heeft me vader haar ook maar gelijk mee genomen op de terug weg na noord holland , gezien me nicht per direct stal had . Maar heel handig ( niet dus ) heeft me vader de trailer mee genomen en die komt pas 2 maart terug . Ben nu dus even trailerloos .
hoeveel paarden gaan er nu dan nog mee? omdat ik best ver moet rijden.... heb liever wel wat meer modellen... anders moet ik mij helaas afmelden, is me dan net wat te ver voor zo weinig modellen...
@ Katjen: Kan je geen trailer van iemand lenen? Zou erg jammer zijn als je niet kan komen!
@ poesjes123: Ik kan me dat wel voorstellen, hoop dat Aziez toch model blijft en anders even kijken of we een ander paardenmodel, misschien hondenmodel?, kunnen regelen?
Gister even aan rondvragen geweest . Is helaas niet gelukt is wedstrijd in dorp verderop iedereen gaat daar heen helaas . Kon wel een mee krijgen maar die trailer zag er zo slecht uit zoon hele ouden met soort plastic doek als bovenkant . Dat durf ik niet aan met hem .
Mocht er iemand zijn die hem of een van de andere arabier toch heel graag op de foto willen hebben , ik heb op moment dan even geen trailer maar woon zelf vlak aan het bos je bent van harte welkom bij me thuis
Ik las net dat jullie nog modellen zoeken voor morgen in Stadskanaal. Het lijkt mijn man en mij wel leuk om mee te doen met onze IJslanders. Ik wilde me opgeven via het topic maar dat lukt op een of andere manier niet vandaar dit berichtje.
Kun je er iets over vertellen hoe het in zijn werk gaat? Hoe laat is het bijvoorbeeld en hoeveel modellen doen er mee en hoe lang duurt het? Krijg je zelf ook foto's of kun je deze kopen? Moeten we zelf nog iets meenemen? Waar moeten we precies zijn? en hoe laat?
Alvast bedankt,
Groetjes, Joost en Belinda
( Pommetje1 ) < wie o wie wil haar even een pb terug sturen?!
Ik ga het als fotograaf niet redden... Ben herstellende van een fikse griep. Helaas zou Judith met mij mee rijden, dus ik weet ook niet of zij het nog gaat redden.