Ik mag nog niet mee. Maar ik zeg neem beide mee. Misschien kun je wisselen bij een wissel tussen fotografen. Heb je zelf ook verschillende foto's ?
Of denk dat een mooi leren halster ook heel mooi staat ?
showteam
Geplaatst: 19-01-14 21:21
moonforever schreef:
Voor de gene willen jullie dat stang en trens in doe of endurance hoofdstel in doe? Ik heb van alles roepen jullie maar
Ik heb liever een S&T dan een blauw Endurance hoofdstel... Geeft een veel mooier beeld, maar goed dat is mijn mening. Of anders een mooi halstertje, maar geef vooral de voorkeur aan een rustige kleur, knalblauw lijd zo af van het prachtige paard (in een prachtige omgeving)
Oops, ik heb geen pb'tje gehad voor deze meeting, maar zie dat ik wel nog op de lijst sta van fotografen. Kom het topic per toeval tegen hihi, mag ik nog steeds mee ??
Vanavond tijdelijk schema online; kan dan nog worden gewijzigd indien er voorkeuren zijn. Gewoon aangeven, maar t kan zijn dat ik wat later reageer. Ik ga verhuizen, dus druk met voorbereidingen, klussen etc.
PLANNING: 8 maart: Informatie PB naar alle fotografen en modellen. 5 april: website waar alle foto's uiteindelijk te vinden zijn wordt online gezet. (deed het altijd te vroeg, tig wijzigingen en ik bleef aanpassen.. )
Dit is een tijdelijk schema; wil je graag wijzigen van dagdeel, dan kan dit gewoon nog melden.