Hier alvast van iedereen eentje. heb 1087 foto's gemaakt dus probeer elke avond een aantal af hebben, maar dan hebben jullie alvast 1. Ik ben nog geen ster in lijntjes wegwerken. Ik ga morgen weer verder en hoop dan alles af te hebben.
dit wordt btw het mapje waarin al mijn foto's komen te staan, Amour is zo goed als af...
Havelte 13 november, wachtwoord havelte (als het niet werkt, even pb-en, heb die wachtwoorden nooit in gebruik )
cp112
Geplaatst: 15-11-13 13:05
cp112
Geplaatst: 15-11-13 13:09
Hier nog een paar van Oeps. Ik ben er een heel eind doorheen Mochten er mensen topics aanmaken van de foto's. Zouden jullie dan mijn website willen vermelden: http://www.cp-photography.webklik.nl
En ik wil ook nog even een verzoekje doen, als jullie een topic maken of de foto's op je website zetten, willen jullie dan mijn naam/website erbij willen zetten? En op Facebook kan je altijd even taggen; facebook.com/lindamarafotografie
_l_amanda_l_
Geplaatst: 17-11-13 01:56
Oeps, Bartje en Amour heb ik af! Nu met Forrest bezig..
Likemaaike (judith) het enige wat me wel opvalt is de weg gewerkte touwtjes. Je ziet overduidelijk waar het touwtje is weg gewerkt, dit is niet negatief bedoeld maar het maakt de foto gewoon minder. Ik ga binnenkort even een topicje aanmaken van Oeps volgens mij moet ik alleen nog even wachten op de foto's van brammetJee (joyce) dus daar wacht ik nog even op!
De foto's van Grand Armour zijn ook klaar en verzonden!
Ik heb nu alle foto's doorgewerkt en iedereen heeft een mail ontvangen! Wel zal ik nog naar sommige foto's kijken van Oeps en 1 van Forrest om het touwtje beter weg te werken.
Bij Grand Armour zit soms de karabijnhaak er nog aan deze wordt weggewerkt bij nabestelling!