Hier geen last van loopse hond, de mijne is een reu! Ik zit trouwens als t goed is in de ochtendgroep! De mijne is wel gecastreerd... Geven jullie nog een exacte locatie?
Ik zit ook in de ochtend, dus ik weet niet of ik dat wil riskeren.. Sofi is ook niet vriendelijk naar andere honden als ze loops is namelijk... Geweldige timing weer..
mijn reu heeft nog nooit gedekt en waarschijnlijk weet hij niet eens hoe het moet , dus ik verwacht geen problemen, maar je weet maar nooit natuurlijk.
zijn de tijden al definitief voor de ochtend / middag groep?
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 22:21
Ik ga nu het schema maken, we hebben wel een afmelding van een fotograaf en eentje die wellicht alleen de ochtend kan, dus mocht iemand nog een fotograaf weten ....
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 22:37
ok hier het schema, wel jammer dat er steeds een model moet wachten. Bij afmelden van een model wordt deze dan ook niet vervangen, helaas:
Uur pauze ertussen in is omdat het nogal ver lopen is en we moeten de nieuwe groep ophalen. Ik geef zo nog de exacte locatie door
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 22:48
Dit is de locatie:
Rode pijl is parkeren Adres: Schaijkseweg 3a 5373 KL Herpen
Groende pijlen is de route naar het klompven, wel ff lopen.
Denken de modellen aan speeltjes en snoepjes om de honden zo leuk mogelijk op de foto te krijgen. Extra's mag je ook meenemen, ik neem evt bellenblaas mee, maar kijk even bv frisbee of bloemen of verzin het maar