Nou inderdaad! Ik hoop nog ergens 2 leuke paraplu's te kunnen scoren. als het regent kunnen de kids met paraplu en pony op de foto (pony is parapluproef (thuis)).
Hee Marg, wanneer ga jij dan? Misschien kom ik zondagmiddag wel even langswaaien met Bjorn als het mooi weer is...kan ik wandelen en even hoi zeggen Maar ik zie niet waar jij staat. Tigo wel
Er worden zowieso weinig foto's gemaakt mocht het gaan regenen, dan ligt het even stil.. aangezien onze aparatuur te kostbaar is en het niet erg leuk vind om nat te worden haha
Hahaha....ja Elvira...dat krijg je van die facebook posts...dan raak ik helemaal in de war! Nou dan kom ik misschien wel in de middag op zaterdag, dan kan ik ook denk ik en moet ik toch naar Zwanenburg om de uk op te halen, is wel in de buurt. Helaas kan ik niet in de ochtend, dan ben ik zelf op stal Enne, je hebt toch geen regen nodig voor paraplu foto's?
Ja Morpheus dat was ook een beetje mijn idee....wel jammer dat ik dan Marg misloop Maar dat kan echt niet anders...kom ik gauw op stal buurten bij jou! Want daar had ik je vorige keer gemist. Heb je nog mooie kleding Morpheus??
Ik had in de Middeleeuwse outfit van Karen willen gaan, maar dat zit er deze keer helaas niet in...dus nu wordt het iets 'gewoons'...beetje in de herfstkleuren denk ik.
Ik meld me ook even aan. Op het laatste moment ben ik reserve voor iemand. Ik ben inge en ik kom met een kruising haflinger genaamd sjuul. Hier een foto van een vorige meeting waar ik een keer geweest ben:
Hij wordt nog aangevuld door alle fotografen, hier heb je dus allemaal een eigen persoonlijke pagina , waarop iedere fotograaf zijn foto's zal plaatsen
En de info over evt nabestellen staat er ook op!
Morpheus81
Geplaatst: 19-10-13 20:40
Das handig!!!
SternPhoto
Geplaatst: 19-10-13 21:23
zo de foto's zijn uitgezocht nu bewerken we de eerste