pffff, daar moet je mij volgende week aan helpen herinneren.
En anders ga je maar heel verlegen naar mij zitten staren, recht voor mijn neus ofzo Je moet het wel een beetje flink opvallend doen want ik ben er zo aan gewend dat mensen staren, dat ik het niet eens meer zie
FR_Foto
Geplaatst: 05-09-13 22:10
Moonforever ik ben er allen zaterdag haha ik weet niet wat ik aan doe omdat er nu nog slecht weer word voor spelt
P.s ik lus alles haha
MachoPablo
Geplaatst: 05-09-13 22:12
zal ik zweep mee nemen ken je slaan val ik op ^^ ik ga volgende week donderdag al na Horse event paard weg brengen Ik heb Zon in me koffer zitten zal hem mee nemen
Ik ga me nu nog niet op het weer richten, de kans dat dat veranderd is zo groot. Het is morgen "pas" over 3 weken. Mocht er tegen die tijd nog steeds slecht weer voorspeld worden dan wordt het natuurlijk verplaatst, maar goed het duurt nog eventjes dus laten we ons daar nog niet druk om maken. We hopen op mooi weer natuurlijk!
Dacht ik al! Ik ben vandaag de hele dag weg, dus ik ben niet veel online. Zal af en toe even checken of er vragen ed. zijn. Als er echt iets dringends is, is een PB wel handig, dan weet ik dat er haast bij is.