Ik ga morgen eens opzoek naar bokkers met een barok of koudbloed hier in de buurt en zal ze even een berichtje sturen. Is helaas nog steeds niet zo veel animo
Ik moet de 17e officieel gezien om 15:00 bij mijn oma dr verjaardag zijn, maar het is in 2 delen om 17:00 met de familie bij het restaurant en om 15:00 bij haar thuis. Dus ik kan dan nog wel maar liefst zo veel mogelijk s morgens (sorry kreeg de uitnodiging pas net) neem aan dat dat wel te doen is toch?
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar portret foto's en rijden, losgooien hoeft voor mij niet. Maar zoals ik al zei ik doe de organisatie niet meer dus dat laat ik over aan de organisatie
Doe bedoeling is dat we 6 modellen hebben. En zullen rond 14.00 maximaal klaar zijn. Er worden dan portret, "losgooi" (longeren dus mits dit gaat met je paard) en voornamelijk rijfoto's !
xWouter
Geplaatst: 27-10-13 08:36
Suuszels schreef:
Super! Anders misschien een advertentie op de bokt markt? Ik zal het morgen ook nog even aan iemand vragen
Ja ga ik zo doen !!
xWouter
Geplaatst: 27-10-13 11:12
Als het goed is heben we er een fotograaf bij !
chriske
Geplaatst: 27-10-13 11:14
Hoi hoi, ik had me al een keer opgegeven maar die datum kon ik niet en zag dat het nu volgende week was.. En dan kan ik wel! Dus ik wil wel komen fotograferen
Ik vind rijden juist niet zo interessant, tenzij er echt goed dressuur wordt gereden
Moet sowieso kijken of ik tijd heb om mijn camera te laten reinigen voordat deze is. En wanneer ik mijn tattoo laat zetten, want die mag niet in aanraking komen met stof e.d. (pols)
Ok! Ik mag in ieder geval weer stappen onder het zadel en eind van deze week hoop ik te weten of ze nog geblesseerd is!
Hanna_94
Geplaatst: 27-10-13 14:17
Persoonlijk vind ik rijfoto's ook het minst interessant. Want dan kan ik ook gewoon naar een wedstrijd gaan Maar als er ook portretfoto's worden genomen, en eventuele losgooifoto's ben ik blij hoor
xWouter
Geplaatst: 27-10-13 14:50
Kady1 haar bedoeling was juist dressuur gereden koudbloed of barokke. Dan lijkt het me best vreemd als je niet gaat rijden toch?
Rijden vind ik alleen interessant als ze dressuurmatig in orde zijn en dus ook netjes nageeflijk lopen (liefste nog met S&T)
Ik zou zelf ook heel graag komen met mijn PRE, maar wil de eigenaren niet lastigvallen voor de trailer. (ik heb wel een rijbewijs, maar geen voor de trailer)