Ik vind het allemaal te vaag .... Vind het als ik eerlijk mag zijn ook erg jammer dat Wendy zo weinig reageert.... Ik kom morgen in ieder geval niet...heb niet zo'n zin om voor niks te komen, of voor een rommelige meeting...
Vind het echt heel jammer want er waren leuke modellen en fotografen.....
Weetje ik denk dat het gewoon helemaal niets meer word, er word maar door een paar mensen gereageerd. Het Word vanaf nu ook steeds kouder, cc begint nu toch echt een wintervacht te krijgen en ik zie het niet zitten om foto's te laten maken terwijl ze van die bezwete gekrulde haren heeft. Ik had me juist opgegeven omdat ik graag rij foto's wil. Maar zie niet gebeuren dat dit mooi is als ze een dikke vacht heeft. Dan regel ik liever volgend jaar in de lente een mooie shoot. Dus wat mij betreft wil ik alleen nog op korte termijn model staan met cc en anders meld ik me af.
ik ga er ook idd niet voor niks heen moet ander ook nog naar hoorn om de sleutel v/d trailer te halen dat doe ik niet als het niet doorgaat ik vind het maar heel vaag
Ik heb in dit topic niet meer gereageerd maar ik heb aan Wendy wel van me laten horen. Maar ik meld me helemaal af voor deze meeting. Ik had alleen dat ene weekend nog tijd, nu zit ik gewoon vol dus red ik het niet om daar nog een meeting bij te doe . Jammer dat het vorige week niet door ging, er waren leuke modellen.
Anders eventueel in de lente wanneer de winter haren voorbij zijn? Dat we daar een datum op houden? Duurt nog even maar dan is iedereen ook zeker van zijn plek dan dat je een nieuwe meeting organiseerd.
Dorine92
Geplaatst: 21-10-13 09:56
Als er een nieuwe datum komt ben ik ook van de partij! Vera is weer beter