Ik heb een vraag voor de fotografen: Willen jullie dat ik de manen loslaat zoals hier: (dan zijn ze wel gekamd en gewassen) Of dikke knotten met naald en draad? (en dan ook de voorpluk?)
ik heb ook nog een paar vragen, moet de jurk mee, en wat voor kleding moeten we aan? wedstrijd kleding?(witte rijbroek en blousje) of gewoon een kleuren rijbroek, of willen jullie juist dat we gewone kleren aan doen
Ilvy ik vraag me enkel nu 1 ding af. Je zegt dat je alles al klaar hebt liggen maar het is al woensdag en er is nog geen planning online.... Ik vind dit eigenlijk nogal storend.
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-13 11:51
hoezo geen planning? ik moet weten van de mensen of ze smiddags of smorgens willen, anders kan ik ze toch niet inplannen?
ik heb zo ver alles klaar liggen dat ik alleen namen erin hoef te zetten en klaar..
om de fotografen happy te houden: ik zet vanavond ook de groepen online, samen met de starttijd.
Jaja tuurlijk maar dan is er wel een globaal idee hoelaat het kan gaan worden. Dan kan iedereen verder plannen voor de rest van de dag.. En dat zou allemaal handig zijn een beetje op tijd te weten..