Ik checkte vanochtend nog even het programma, of het wel echt tot 12:55 duurt. Wel toch? Ik moet daarna ook snel weg, want mijn vriend heeft de auto nodig... Dan weten jullie dat vast, dat doe ik niet omdat ik mensenschuw ben ofzo
Ik ben benieuwd! Smakelijk meiden en nogmaals bedankt. Sven sliep toen we bij Boxmeer waren en ligt nu net in zijn bed te kletsen, dus die was aardig k.o. hihi
Dank je Karlijn. Ik kan nu nog steeds niet inloggen, maar nu omdat het wachtwoord/gebruikersnaam niet goed zouden zijn :/
JonneN
Geplaatst: 29-09-13 19:47
Ik heb voor iedereen een voorproefje. Kan niet op de website, dus plaats ik deze even hier. De rest komt als het goed is op de weebly pagina. Karlijn en Jolien, van jullie heb ik wat minder dan van de rest, omdat er door de zon veel dichte-ogen foto's tussen zitten. Ook bij Sven was de zon een beetje een 'punt', helaas. Maar hier is alvast van alles eentje:
Nou met alleen deze foto al super blij hoor, erg gaaf Van de anderen trouwens ook
Yolien
Geplaatst: 29-09-13 20:09
Leuke voorproefjes Jonne! Jammer van de zon, maar begrijpelijk, het was zowel voor ons als voor jullie lastig! Ik vind onze foto samen al helemaal super, dat had ik je al gezegd!
JonneN
Geplaatst: 29-09-13 20:10
Dank jullie wel. Ja de zon was erg hard, er hadden beter een paaaaar wolkjes kunnen zijn. Maar ja, er was in ieder geval ook geen regen!
Laatst bijgewerkt door JonneN op 29-09-13 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
astriidj
Geplaatst: 29-09-13 20:34
Hier ook een voorproefje van mij. Ik zou het leuk vinden als jullie mijn facebookpagina liken, daar komen in de loop van de week ook wat foto's op! https://www.facebook.com/astridmerkxfotografie
I love voorproefjes! Ook al zo'n mooie van ons mannetje! Mijn grote man is er ook heel blij mee, nogmaals dank. Heb je meteen geliked op fb Astrid, met alle plezier!