Vandaag nieuwe rijbroek gehaald voor de shoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dinek123 schreef:zou iemand mij misschien op kunnen pikken. met Mn hond? ik woon tussen 2 kruispunten in waarvan je van de snelweg afkomt, daar zou ik naartoe kunnen lopen zodat je niet hoeft om te rijden, zou heel fijn zijn"
heb btw ook een kleedje als dat nodig is dat je auto niet vies word,.
EllisL schreef:Ik wens jullie heel veel plezier morgen!
Helaas pindakaas heb ik maar 1 rug en die moet nog langer mee, ik kan niet eens zonder pijn liggen, dus het gaat echt niet.
Hoop dat jullie dat me niet kwalijk nemen...
Tabaluga12 schreef:dinek123 schreef:zou iemand mij misschien op kunnen pikken. met Mn hond? ik woon tussen 2 kruispunten in waarvan je van de snelweg afkomt, daar zou ik naartoe kunnen lopen zodat je niet hoeft om te rijden, zou heel fijn zijn"
heb btw ook een kleedje als dat nodig is dat je auto niet vies word,.
Waar woon je?
Tabaluga12 schreef:Haha dank je wel! Ik zei al 2x S in Welberg dat kan niet! Jammer dat je niet mee kan zeg.. Hopelijk gaat het snel weer beter. Vandaag zijn we elkaar ook misgelopen! Barbara rijdt morgen met mij met de trailer en komt mee kijken
Ps nice horse! Mooooi opgeknapt.
EllisL schreef:Ik wens jullie heel veel plezier morgen!
Helaas pindakaas heb ik maar 1 rug en die moet nog langer mee, ik kan niet eens zonder pijn liggen, dus het gaat echt niet.
Hoop dat jullie dat me niet kwalijk nemen...
bamsy schreef:Het zou vanaf een uur of 1 droog worden.....
Snap niet waarom mensen zichzelf opgeven om vervolgens af te melden (de medische redenen daargelaten!)
Ben blij dat ik gister verder geen voorbereidingen heb getroffen want dan had dat mooi voor niets geweest.
Beetje jammer!!