Vervolg, Fotomeeting Het twiske (N-H) nr 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carmuh

Re: Vervolg, Fotomeeting Het twiske (N-H) nr 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:33

je kan inderdaad nooit iedereen tevreden stellen en dat is altijd zo. Wat er nu gebeurd is, is dat het eerst de 24e was...toen ineens de 25e en nu weer de 24e......dit alles in de afgelopen 2 weken. Mensen hebben ook andere afspraken etc en als er dan steeds gewisseld word van datum dan krijg je dus inderdaad dat mensen afzeggen. Mij heb je niet horen zeuren over de datum...toen bekend werd dat het de 25e werd heb ik jullie allemaal een leuke dag gewenst en zelf dus andere plannen gemaakt. Nu is het ineens de 24e weer en tjah dan houdt het voor mij helaas op.

Als je gewoon duidelijk in de openingspost een datum en tijd hebt staan kunnen mensen zich opgeven als ze kunnen en is het voor mensen gelijk duidelijk als ze niet kunnen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:34

Carmuh schreef:
je kan inderdaad nooit iedereen tevreden stellen en dat is altijd zo. Wat er nu gebeurd is, is dat het eerst de 24e was...toen ineens de 25e en nu weer de 24e......dit alles in de afgelopen 2 weken. Mensen hebben ook andere afspraken etc en als er dan steeds gewisseld word van datum dan krijg je dus inderdaad dat mensen afzeggen. Mij heb je niet horen zeuren over de datum...toen bekend werd dat het de 25e werd heb ik jullie allemaal een leuke dag gewenst en zelf dus andere plannen gemaakt. Nu is het ineens de 24e weer en tjah dan houdt het voor mij helaas op.

Als je gewoon duidelijk in de openingspost een datum en tijd hebt staan kunnen mensen zich opgeven als ze kunnen en is het voor mensen gelijk duidelijk als ze niet kunnen.

klopt :j

ik geef je er in gelijk hoor :j Daarom ben ik ook gewoon verder gaan plannen...

maar we hebben er van geleerd en dat gaat vast een volgende keer veel beter :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:34

sannerebbel schreef:
Wil iedereen even bevestigen dat je kunt? en je mobiele nummer even in een pbtje sturen, zodat we mocht er iets zijn elkaar kunnen contacten?

en even je voorkeur kwa tijd aangeven!

24 Augustus

Fotografen:
Sannerebbel
Ojajoh
D_Desteny

Modellen:
Zwaantje_
gr_roos ik kan, bij voorkeur in de ochtend, tijd is afhankelijk van aanvangstijdstip
Noelletje
Niikiit
Melis__
Bloempie186
sannerebbel (shetlanderXwelsh met m'n zus)
Kelly
Daisy

Kan iemand mij een adres van de parkeerplaats geven? Dan weet ik hoe lang ik erover doe om er te komen.
Ik kom met een vrachtwagen op C rijbewijs, dus graag een parkeerplaats waar ik mag parkeren (mag nl niet overal)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:46

gr_roos schreef:
Kan iemand mij een adres van de parkeerplaats geven? Dan weet ik hoe lang ik erover doe om er te komen.
Ik kom met een vrachtwagen op C rijbewijs, dus graag een parkeerplaats waar ik mag parkeren (mag nl niet overal)

Sanne: welke parkeerplaats gaan we doen? de ervaring leerde ons van de vorige keer dat we echt op 1 plek moeten afspreken om niemand teleur te stellen. Maar onze vorige plek kan deze vrachtwagen dus niet komen denk ik....De brug is net breed genoeg voor personen auto's en max een 2 paard trailer?

roos ben jij breder als dat?

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 09:59

tja ik dacht aan de gratis parkeerplaats, staat ook in de openingspost

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:06

Ojajoh schreef:
gr_roos schreef:

Sanne: welke parkeerplaats gaan we doen? de ervaring leerde ons van de vorige keer dat we echt op 1 plek moeten afspreken om niemand teleur te stellen. Maar onze vorige plek kan deze vrachtwagen dus niet komen denk ik....De brug is net breed genoeg voor personen auto's en max een 2 paard trailer?

roos ben jij breder als dat?

Ik niet, maar mijn vrachtwagen wel :D , die is 2.55 breed en 8 meter lang.

sannerebbel schreef:
tja ik dacht aan de gratis parkeerplaats, staat ook in de openingspost

Ik ben helemaal niet bekend in die omgeving, weet niet eens hoe ik bij het Twiske kom :o , dus de gratis parkeerplaats is voor mij ook een totaal onbekende plek.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 13:26

Het adres is Den Ilp 88-a dat is school de fuik, die zit tegenover de gratis parkeerplaats

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 15:24

ik dacht eraan om zaterdag rond een uur of 11 te beginnen/verzamelen, is dat wat?

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:34

Is dat niet een beetje laat?
Voordat je eenmaal begint ben je toch wel weer even verder.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 20:21

10 uur vind ik ook goed hoor...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:03

Als ik de berichten goed begrijp is het de parkeerplaats van de vorige keer en daar kan ik dan niet komen met de vrachtwagen. Ik weet dan ook niet of ik qua gewicht over de brug kan. Als ik niet over de brug kan dan hoor ik het graag, het is een beetje zonde om daar heen te rijden en dan niet te kunnen parkeren ;)

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:18

Stel dat opeens wel de datum veranderd naar 25 dan wil mijn paard graag mee als model!
En anders komt er hopelijk nog een keer een meeting??

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:34

gr_roos schreef:
Als ik de berichten goed begrijp is het de parkeerplaats van de vorige keer en daar kan ik dan niet komen met de vrachtwagen. Ik weet dan ook niet of ik qua gewicht over de brug kan. Als ik niet over de brug kan dan hoor ik het graag, het is een beetje zonde om daar heen te rijden en dan niet te kunnen parkeren ;)

nou wat we kunnen doen is twiske beheer bellen om het te vragen? Want ik heb geen flauwe notie verder en kom eigenlijk ook nooit bij die brug in de buurt
er zijn wel andere parkeerplaatsen, dat is zeker :j maar dan moeten we wel met z allen de overstap maken. Ik zelf heb er geen moeite mee dat ik eventueel parkeergeld zou moeten betalen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:42

Ik ga morgen wel even bellen. Zeg gewoon dat ik op buitenrit ga en dat ik de tip van die parkeerplek heb gehad.

Noelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:44

Anders loop/rij ik er morgen wel langs als het niet lukt.
Uurtje of 10 lijkt mij een goed idee ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:46

+:)+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:48

Mijn vrachtwagen is 2.55 breed, 8 m lang en weegt 7.5 ton.
Ik ga morgen bellen, maar weet ook hoe een recreatieschap werkt. Als je wilt kijken dan graag.

Noelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:56

Doe ik voor je!!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 23:23

toppers!! +:)+

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:12

Hey allemaal,

Ik moet helaas toch afzeggen voor komende zaterdag..
Ik heb die dag ook een andere afspraak staan, die ik helemaal was vergeten en kan hierdoor helaas niet meedoen..

Volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn, want het lijkt me nog steeds leuk om een fotomeeting een keer mee te maken!

Het spijt me als ik nu de hele planning in de war schop...

Noelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:31

Ik heb even gekeken vanmorgen maar er kan maar tot 1 ton over de brug.
Voor de brug zijn wel parkeerplaatsen, daar kan je denk ik ook gewoon parkeren en dan hoef je met het paardje alleen de brug over te lopen.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:40

Wil iedereen even bevestigen dat je kunt? en je mobiele nummer even in een pbtje sturen, zodat we mocht er iets zijn elkaar kunnen contacten?
en even je voorkeur kwa tijd aangeven!

24 Augustus

Fotografen:
Sannerebbel*
Ojajoh*
D_Desteny*

Modellen:
Zwaantje_
gr_roos * ik kan, bij voorkeur in de ochtend, tijd is afhankelijk van aanvangstijdstip
Noelletje*

Niikiit
Melis__
sannerebbel* (shetlanderXwelsh met m'n zus) (Graag als Allerlaatste i.v.m. werk.)
Kelly*
Daisy*

Nog 3 bevestigingen, dan kan er een planning gemaakt worden...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:57

Noelletje schreef:
Voor de brug zijn wel parkeerplaatsen, daar kan je denk ik ook gewoon parkeren en dan hoef je met het paardje alleen de brug over te lopen.

Dank je wel. Dan zou een auto met trailer ook niet kunnen. Zo'n combinatie weegt ook al gauw meer, of je moet een shetlander in een kleinveetrailer hebben met een kleine auto ervoor.

Ik neem een fiets mee in de vrachtwagen en dan doe ik het laatste stukje fietsend.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:00

gr_roos schreef:
Noelletje schreef:

Dank je wel. Dan zou een auto met trailer ook niet kunnen. Zo'n combinatie weegt ook al gauw meer, of je moet een shetlander in een kleinveetrailer hebben met een kleine auto ervoor.

Ik neem een fiets mee in de vrachtwagen en dan doe ik het laatste stukje fietsend.

het is ong 5 min lopen...dus ik schat 2 min fietsen dan :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:09

Ik weet niet of er rij foto's gemaakt worden, dan kan mijn zadel nl over mijn stuur. Als dat niet het geval is dan loop ik ernaast. Moet even kijken wat betreft, ze heeft der mond open gehaald, dus kan nog geen bit in. Op zich is het alleen voor foto's geen probleem, maar met rijden/longeren zal het misschien weer open gaan.