Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Essie73 schreef:5 (eigenlijk 6) fotografen is toch prima? Je mag natuurlijk altijd ook foto's maken, net wat jij wilt.
Ik had begrepen dat men het prettiger vindt wanneer er wat meer tijd tussen de shoots inzitten, dus is 1ste schema het handigst (ook minder kans op uitloop dan)
Hoe zullen we het aanpakken met vinden van de afgesproken parkeerplaats? Uhhh ik kom met de auto van mijn vriendin, dat is een oude donker PAARSE seat ibiza. Die moet toch wel opvallen....
Flint09 schreef:Ik heb het 06 nummer van okkieenjoy nog van de vorige meet waar ik een sms kan sturen voor als ik niet weet waar de fotografen zijn ( als ze dat niet erg vindt, en ze heeft mijn 06 ook voor als er wat is !) Maar misschien ook een idee om 1 van de fotografen de volgende groep te laten halen op de parkeerplaats ?
XxChelsey1xX schreef:ik heb van niemand een 06? maar jullie herkennen me wel, ben nogal klein vergeleken mn broer
en misschien slim om iets van een herkenningspunt te hebben? bv. een t shirt ofzow die 1 iemand dan vasthoud(degene die er als eerste is) want anders weet je denk ik niet zo goed of het nou een vreemd iemand is of iemand van de meeting
Okkieenjoy schreef:Flint09 schreef:Ik heb het 06 nummer van okkieenjoy nog van de vorige meet waar ik een sms kan sturen voor als ik niet weet waar de fotografen zijn ( als ze dat niet erg vindt, en ze heeft mijn 06 ook voor als er wat is !) Maar misschien ook een idee om 1 van de fotografen de volgende groep te laten halen op de parkeerplaats ?
Ja klopt, heb jouw nr. volgens mij ook nog, geen probleem als je iets laat weten als er iets is.