Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraT schreef:xChantal94 schreef:Locatie: Herperduin
Datum: 4 augustus
Fotografen
1. xChantal94 - Chantal
2. Bo_San - Sandra
3. JonneN - Jonne
4. Libiris.
5. Melissa1996 - Melissa
6. Olina
7.
8.
9.
10.
Reserve:
1.
2.
3.
4.
5.
Modellen:
Graag aanmelden met foto.
1. kyara1989 - Samantha | Datum voorkeur: 3/4 |Kwpn/arabier x fjord Winter
2. Miracle - Serena | Datum voorkeur: 4 aug | Exmoor Charlie Klik 2
3. Melissa1996 - Melissa | 3/4 augustus | Haflinger Sientje
4.Malissaa |Datum voorkeur: Allebei is goed. | Balisto , Ruin, 6 jaar, M1 | Klik 1 klik2 Klik 3 Klik 4
5. Monnie_ 1 | Voorkeur datum: Allebei wel | Paard Z2 | Klik 1 Klik 2 Klik 3
6. Speedfiets_2 - Karin | 3 augustus | Spirit, paintxdraver
7. Pattyy_ - Patty | 3/4 augustus | Belle, KWPN Foto 1 Foto 2 Foto 3
8.scoobydoo - tinker met waarschijnlijk nog veueln in aparte kleur-http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VOBHT3SR.jpg of onder voorbehoud
- appaloosa - http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EANKLUQG.jpg betere fotos heb ik nog niet
9. Maartje met Yara foto Yara 1 foto Yara 2
10. Tafje met Donja - KWPN 8 jr - merrie zwart Foto 1 - Foto 2
xChantal94 schreef:Locatie: Herperduin
Fotografen
1. xChantal94 - Chantal
2. Bo_San - Sandra
3. JonneN - Jonne
4. Libiris.
5. Melissa1996 - Melissa
6. Olina
7. zazzel
8.
9.
10.
Reserve:
1.
2.
3.
4.
5.
Modellen:
1. Spirit
2. Appaloosa
3. Winter
4. Belle
5. Charlie
Reserve:
(6. Tinker)
7. Yara
8. Donja
9. Paard Myrlon
10. Sientje
11. Balisto
xChantal94 schreef:xChantal94 schreef:Locatie: Herperduin
Fotografen
1. xChantal94 - Chantal
2. Bo_San - Sandra
3. JonneN - Jonne (onder voorbehoud)
4. Libiris.
5. Melissa1996 - Melissa
6. Olina
7. zazzel
8.
9.
10.
Reserve:
1.
2.
3.
4.
5.
Modellen:
1. Spirit
2. Appaloosa
3. Winter
4. Belle
5. Charlie
Reserve:
(6. Tinker)
7. Yara
8. Donja
9. Paard Myrlon
10. Sientje
11. Balisto
Willen de fotografen/modellen waar ik nog geen mobiel nr van heb dit even via PB sturen?
Zijn er overigens nog modellen die los kunnen tussen prikpaal/draad. En is er iemand die dit eventueel mee kan nemen?
Citaat:Het schema:
We verzamelen op 4 augustus om 10 uur op de parkeerplaats van de Kriekenput; Schaijkseweg 3A.
We lopen hier uiterlijk 10:15 aan naar de plaats waar we gaan fotograferen. Dit zal de zandvlakte en het water worden omdat de heide op het moment nog niet heel erg mooi in bloei staat.
De fotografen zullen zelf de modellen volgens schema benaderen, ik zal zorgen dat er voor iedereen een eigen schema is die dag.
Om 10:40 beginnen we met fotograferen. Dit is vrij ruim gerekend zodat we eventueel vast een stukje kunnen afzetten en i.v.m. eventuele uitloop.
Per model is er 10 minuten voor portret/standfoto's ingepland. Dit is vrij kort om zo te voorkomen dat fotografen bij de laatste modellen een ongeïnteresseerd paard voor de lens hebben. Nadat we portret/standfoto's gehad hebben kan ieder voor zich fotograferen en is er tijd voor actie/rij foto's. Als laatste kunnen we foto's met het water maken (om zo te voorkomen dat we een nat paard onder het zadel hebben oid).
Voor diegene waar ik het telefoon nummer nog niet van heb, graag even via PB sturen. Ik zal de mijne ook geven zodat indien nodig je contact kan opnemen (bijv pech onderweg oid).
Aan de modellen: denk aan dingen (bakje met brokjes, paraplu, plastic zak, hinnik ringtone etc) waarmee je de aandacht van het paard kan trekken. Mocht je rijfoto's willen kun je het beste meteen je zadel etc. meenemen als we op de verzamelplaats vertrekken.
Welke paarden kunnen los in een afgezet stukje en is er iemand die prikpaaltjes/draad heeft.