Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
happyhorse schreef:Ik vind het echt gaaf dat Ukkie mag komen!
Wel grappig Ukkie, heb in de buurt van ijmuiden een paar jaar geleden uit het wild gehaald.
daiswees schreef:ik kan kijken voor een fries, eventueel een shet x welshje , barock pinto , pony met maanoog vos geloof ik.
ehmm een haflinger kan ik vragen (western gereden)
roep maar wat intressant is
FleurenMien schreef:Bij marianne met Sabor komt waarschijnlijk ook nog een Haflinger ruin Arthis bij en een draver ruin Berlin (had ze zelf als het goed is al een bericht naar iemand gestuurd)(ik ben de verzorgster van Arthis)
Cynn_x schreef:FleurenMien schreef:Bij marianne met Sabor komt waarschijnlijk ook nog een Haflinger ruin Arthis bij en een draver ruin Berlin (had ze zelf als het goed is al een bericht naar iemand gestuurd)(ik ben de verzorgster van Arthis)
Naar mij inderdaad, maar alleen Sabor gaat op de foto. Die anderen gingen op rit.
Cynn_x schreef:Naar mij inderdaad, maar alleen Sabor gaat op de foto. Die anderen gingen op rit.[/quote]Bij marianne met Sabor komt waarschijnlijk ook nog een Haflinger ruin Arthis bij en een draver ruin Berlin (had ze zelf als het goed is al een bericht naar iemand gestuurd)(ik ben de verzorgster van Arthis)
FleurenMien schreef:ze zei tegen mij dat ik ook op de foto ging maarja maakt niet uit alleen al op het strand rijden is al mega gaaf!