Omdat groep 2 nog maar twee modellen heeft komen zijn ook om 13.00. We hebben genoeg fotograven, dus gezellig! En dan kunnen we altijd nog iets uitwijken van de tijd.
Verder, gaat alles gewoon door zoals geregeld en ben ik al rond 12.00 op bestemming. Ik heb er zin in!
Ik ben ook weer thuis,was weer gezellig meiden. het was idd wat rommelig waardoor ik ook niet iedereen erop heb helaas. Ik weet zeker dat ik 1 fjord gemist heb en ik denk ook 1 tinker.
Ja was super leuk! En een heel goede proef voor Bink. Maar denk dat hij de test kwa braafheid ohz met vlag en wimpel gehaald heeft! Wat ben ik trots op mijn gouden knol!! Ben heel erg benieuwd naar de foto's!
Wegens technische problemen aan mijn camera heb ik helaas maar zeer weinig foto's van ieder model. Alvast excuses daarvoor! Maar gelukkig zijn er ook een aantal geslaagd. Hier het goede oude, rustige Fjordenpaardje. (Helaas naam vergeten)
XXXX2015
Geplaatst: 04-08-13 17:10
Ohh das mijn Ido! Te leuk die foto, dank je wel!
Leonyr
Geplaatst: 04-08-13 17:11
fjordido schreef:
Ohh das mijn Ido! Te leuk die foto, dank je wel!
Ah, toch. Graag gedaan, hij stond daar zo mooi in het gras.
Ik vond het ook leuk, alleen erg jammer dat Puk zich niet van z'n goede kant liet zien! Want hij is echt wel netjes opgevoed haha.. Ik herkende m'n eigen paard ook niet zo! Maar goed!
Ben heeeel benieuwd naar de foto's!!
Nu lekker douchen en met de voetjes omhoog op de bank..
Verity
Geplaatst: 04-08-13 17:27
Wat een leuke foto leonie. Ik vond de meeting geslaagd, ook al was het rommelig. Al het plannen heeft uit eindelijk dit niet kunnen verkomen. Ik heb ook niet van iedereen even veel foto's. En dan zijn het voornamelijk Detail en hoofdfoto's.
Zou iedereen nog even zijn site kunnen plaatsen (waarop de foto's gezet worden/de voorwaarden/en eventueel nabestellen) Bedankt alvast!
ik zou naar mijn schoonouders gaan maar door een probleempje met mijn kat ( heeft suikerziekte en heeft al heel de dag niks gegeten ) ben ik voorlopig nog even thuis tot dat hij thuis is en wat gegeten heeft dus ik kan nog even verder met de foto's !
niechies
Geplaatst: 04-08-13 17:55
Hallo meiden,
Ik was er, onuitgenodigd bij met mijn Quarter, ter lering en vermaak voor hem. Het was erg warm, maar ik vond het wel erg leuk en ook super leuk dat ook wij op de foto mochten. Ik heb al een paar mooie foto's gezien hierboven. Ben zeer benieuwd naar die van mijn Cody ! Dank jullie wel allemaal !
Ik heb helemaal geen ervaring op bokt en weet niet hoe eea werkt mbt de meeting/shoot en de foto's. Dat hoor ik dus graag van de fotografen