Ik ga een reserve paard blij maken met mijn afzegging denk ik. Ik ben dat weekend nl waarschijnlijk toch niet beschikbaar. Het is nog niet 100% zeker, maar dat weet ik pas een paar dagen van te voren en om me dan nog af te gaan melden vind ik niet eerlijk dan is er nauwelijks tijd om iemand anders te regelen.
Nog even een vraagje aan de fotografen. Vinden jullie het leuk om Toontje te fotograferen als hij aan de lange teugel loopt? ( omdat hij niet gereden kan worden, daar is hij te klein voor...)
FR_Foto
Geplaatst: 05-08-13 18:26
is de locatie al bekend?
FR_Foto
Geplaatst: 05-08-13 18:27
Fiero6 schreef:
Nog even een vraagje aan de fotografen. Vinden jullie het leuk om Toontje te fotograferen als hij aan de lange teugel loopt? ( omdat hij niet gereden kan worden, daar is hij te klein voor...)
Ik durf het bijna niet te zeggen en ik vind het echt heel vervelend, vooral voor Leandra... Maar ook ik moet helaas door persoonlijke omstandigheden afzeggen
Wat vinden jullie mooier losse manen (korte manen) of ingevlochten?
Mijn paard kan sinds kort ook voor de kar. Ik kan dus eventueel de menwagen meenemen. De menwagen is echter oud en ziet er niet zo mooi uit omdat al het hout nog vervangen moet worden. Mijn paard ziet er wel heel mooi uit in haar men tuig. Mijn vraag is dus zal ik met de menwagen komen (zadel kan eventueel ook mee) of menwagen thuis laten?
Hallo allemaal, door vrij veel afmeldingen van fotografen komen wij nu 2 fotografen tekort. Graag zouden wij het horen als iemand nog een fotograaf weet of als een fotograaf dit leest !