Klopt, ik ben gewoon extra fotograaf. Mijn vriend zal zo nu en dan wat fotos schieten en ik ook en verder probeer ik de organisatie gewoon zo goed mogelijk te laten verlopen!
Nou ik hoop dat het weer zondag wat beter is als afgelopen dagen..Heb er wel zin in
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-13 00:52
JastieHorse schreef:
Nou ik hoop dat het weer zondag wat beter is als afgelopen dagen..Heb er wel zin in
Heb er ook echt zin in, ben zo blij dat iedereen echt mee wilt. Maar helaas ziet het weer er nu voor zondag bar slecht uit, 78% kans op regen ochtend erg winderig en 25% kans op buien geloof k smiddags nog meer buien en eind van de middag en nacht echt regen
Ja inderdaad, laten we zaterdagavond kijken wat het weerbericht zegt..mocht dat twijfelachtig zijn, dan gewoon zondagochtend vroeg beslissen. Maar aangezien het hier in Nederland met de dag kan veranderen, moeten we allemaal gewoon nog ff duimen
Dames, Helaas gaat de meeting niet door zoals de meeste al begrepen hebben via het whatsapp. Er is te veel risico op regen in de ochtend en het weerbericht is al dagen niet minder geworden alleen maar erger, ik en de rest van de meiden die mijn nummer hebben opgeslagen en mij geappt hebben willen het risico niet nemen dat we daar dalijk staan in de zeik regen. Dit ivm de camera's en de modellen natuurlijk.
Er is een nieuwe datum prikker voor een nieuwe datum, vul deze zo snel mogelijk in als jullie nog mee willen naar een nieuwe datum zodat we die zo snel mogelijk kunnen plannen.
Ik heb gelezen dat deze meeting verplaatst is! Ik zou (als ik de datum kan) wel graag meewillen als fotograaf als jullie te kort komen:) altijd mooi paarden op het strand:)
Ik heb nu een slijmbeursontsteking in mijn rechterschouder maar ik ga ervan uit dat die tegen die tijd weg is dus ik heb de datumprikker ingevuld. Maar een klein voorbehoud dus voor de schouder