Ik ga vanaf dit morgen het rijden met m'n tinkertje weer wat fanatieker op kunnen pakken. Dus ik laat binnen enkele dagen wel wat weten of ik voldoende ben herstelt van m'n blessure om tot aan de bossen en terug te rijden.
Ja, ik had de lijst gezien. Maar voor mij is het nog een beetje onder voorbehoud van het herstel van mijn blessure en of mijn paardje en ik tegen die tijd weer voldoende conditie opgebouwd hebben om de rit aan te kunnen
Hopelijk is het mooi weer . Is er eigenlijk water in de buurt (in de zin van een meertje ofzo?) dat levert ook vaak mooie plaatjes op zeker met dit weer .
Adres heb ik ook nodig.
Mbt kleding ben ik beetje saai :p heb alleen een champagne wedstrijd dekje, mijne krijgt ook knotten of ik knip het netjes recht, alles hangt toch naar 1 kant. Ga even proberen hoe m'n nepstaart werkt en of dat mooi is voor volle staart.
Er is een meer waar je mooi doorheen kunt galoperen daar kun je ook stand foto's maken en een paddock uitzetten. Ik weet alleen niet hoever dat lopen is
Gewoon de zandvlakte ( heel groot, genoeg voor tig paddocks en genoeg varieatie voor stand/portret) is nog geen 10 min lopen van de roompot vakantiepark, weet alleen niet zeker of je daar kan parkeren? Tevens is daar tegenover een manege waar je misschien ook nog kunt staan.
Kan evt van de plek daar wel een foto laten zien nog? Al weet ik niet of dat de juiste zandvlakte is maar voor een idee?
Ja klopt daar is inderdaad een stal. Alleen moet je een stukje lopen langs een vrij drukke weg en een beekje. Weet niet of dat een succes is. En veel parkeer plek is op de manege ook niet..
Nou 2 jaar terug ben ik er geweest en er is een meertje.. Ooh dat is wel fijn dat er wel ruimte is haha! Is wel handig zo dicht bij maar misschien is dat meertje er niet mee maar lijkt me sterk.. Weet ook niet meer waar precies
Ik weet wel dat er ergens een meer is, maar ik dacht niet erg dicht in de buurt Er is zat parkeer gelegenheid. Weet niet hoe laat jullie moeten, maar ik kom gelopen en ander kan ik met jullie naar de vlakte lopen, zit je altijd goed haha
AaronYve
Geplaatst: 15-07-13 15:59
Die parkeerplaats is toch aan de trancheeweg?
Heb er zin in! Paardje heeft zijn manen al netjes getrokken en ben nog ff aan het bedenken welk dekje ik mee neem en wat ik aan doe.
Te ver om echt heen te gaan helaas, maar de zandvlakt is opzich ook erg mooi en groot
weet niet of er al schema's zijn ik dacht van wel namelijk maar kan ook een andere meeting zijn geweest haha.
Verder is er net iets na de roompot, na het spoor ook een mini parkeerplaats, maar is niet erg groot. Dan hoef je niet meer langs een stuk weg
En verder is nu het meest belangrijke hoe laat verzamelen
callychanel
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-13 17:56
Parkeerplaats De parkeerplaats licht aan de Trancheeweg te Weert Vanaf Budel is het aan de rechterkant van de weg NA Roompot. Vanaf Weert is het aan de linkerkant van de weg. De eerste geasfalteerde parkeerplaats die je tegen komt. Deze ligt tegen over een betonfabariek. Dit kan niet missen. Start tijd is 9.30uur Dus verzamelen rond 9.00uur. Het is nog 5 minuten lopen hou hier rekening mee.