Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Hoezo is dat zonde? Herder kan in trek zijn, en het zijn verschillende herders; 1 pup, 1 duitse en 1 mechelse. Ja jongens we kunnen het niet iedereen naar de zin maken, het is eerlijk gegaan op aantal stemmen en punten. En het is niet raar dat Barbalala 13e is geworden, het is gewoon gegaan nav het aantal punten wat ze heeft gekregen.
Mossel schreef:En als je op mijn bericht doelt, dan nog zou ik persoonlijk als organisatie voor zorgen dat er voldoende afwisseling is, de fotografen hebben namelijk niet overlegt wat ze gaan stemmen
Mossel schreef:De fotografen hebben inderdaad zelf gestemd. En als je op mijn bericht doelt, dan nog zou ik persoonlijk als organisatie voor zorgen dat er voldoende afwisseling is, de fotografen hebben namelijk niet overlegt wat ze gaan stemmen
Mossel schreef:Ik maak me nergens druk om hoorVoor de foto's hoef ik het niet te doen aangezien ik zelf fotograaf ben. Ik vind alleen de afwisseling bij een meeting belangrijk. Iets met een leer momentje ofzo.. Verder ben ik voor ieder model blij die gekozen is.
Dankje BarbaLala
*het is fotografen en niet fotograven*
BarbaLala schreef:Nouja ik vind het zelf raar, omdat ik met wandelen altijd veel complimenten krijg over hoe mooi hij is, en dan word ik nu laatste.Maargoed, smaken verschillen. Blijkbaar vinden jullie de andere "Chihuahua" mooier.(?)
3x Herder vind ik inderdaad ook zonde, beetje veel van hetzelfde, maar dat vinden de fotografen wel leuk blijkt.
saskiakefie schreef:Natuurlijk gaan de fotografen niet opnieuw stemmen. Er is nu bekend welke honden er mee gaan en dat kan niet weer ineens veranderd worden. Het maakt niet uit dat er deze meeting wat meer herders komen, de volgende keer zijn er weer andere rassen en daarnaast is elk individu anders. (en ik vind een mechelse herder totaal niet lijken op een oud duitse herder)
Rudina schreef:Ik heb volgens mij ook op bijna elke herder gestemd in het lijstje vind ze ook allemaal net wat anders heb 2 weken geleden mijn duitse herder in moeten laten slapen hier heb ik ook foto's zat van maar toch waren ze in het lijstje net weer even allemaal anders!
AtelierB schreef:Rudina schreef:Ik heb volgens mij ook op bijna elke herder gestemd in het lijstje vind ze ook allemaal net wat anders heb 2 weken geleden mijn duitse herder in moeten laten slapen hier heb ik ook foto's zat van maar toch waren ze in het lijstje net weer even allemaal anders!
Ik was ook blij met het aanbod herders, wilde er graag een aantal in mijn portfolio dus ben blij met een pup, een Mechelse en de Oud Duits.
Enne... het is geen wedstrijdje geweest wie de mooiste hond heeft! Het ging er om welke hond(en) de fotografen het liefst voor de lens krijgenDat zegt dus niets over jouw hond als die deze keer niet gekozen is, het aanbod was dan ook overweldigend groot!
Sam had ik ook op gestemd, maar helaas valt dus net buiten de boot. Jammer dat je niet op de reservelijst wilt blijven staan Mossel, maar kan het me ook voorstellen omdat het niet je eigen hond is.