[FM] Honden Horsterpark Duiven 7 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Fotomeeting Honden Hosterpark Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 15:50

Nee je bent niet laatste er zijn ook honden die 0 punten hebben gehaald en niet op het lijstje staan...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:51

Ik ben de laatste van de geposte lijst. :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:11

saskiakefie schreef:
Hoezo is dat zonde? Herder kan in trek zijn, en het zijn verschillende herders; 1 pup, 1 duitse en 1 mechelse. Ja jongens we kunnen het niet iedereen naar de zin maken, het is eerlijk gegaan op aantal stemmen en punten. En het is niet raar dat Barbalala 13e is geworden, het is gewoon gegaan nav het aantal punten wat ze heeft gekregen. ;)

Een herder is een herder, of dat nou een oud duitse pup is een duitse langhaar is (die overigens het zelfde uiterlijk heeft als de oud duitse), of een mechelaar. imo is dat zonde, en als ik fotograaf was geweest bij deze meeting was ik ook zeker niet gegaan

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:43

Hé wat leuk, Xerox is erbij en Yuko op de reservelijst!

De fotografen hebben toch zelf gestemd?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:03

De fotografen hebben inderdaad zelf gestemd. En als je op mijn bericht doelt, dan nog zou ik persoonlijk als organisatie voor zorgen dat er voldoende afwisseling is, de fotografen hebben namelijk niet overlegt wat ze gaan stemmen :+

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:33

Mossel schreef:
En als je op mijn bericht doelt, dan nog zou ik persoonlijk als organisatie voor zorgen dat er voldoende afwisseling is, de fotografen hebben namelijk niet overlegt wat ze gaan stemmen :+

Oh zo ja... Misschien willen de fotografen wel opnieuw stemmen met deze uitslag? Ja ik weet 't niet hoor, wil me verder ook nergens mee bemoeien :+ Voor ons is deze uitkomst ook prima haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 17:43

Natuurlijk gaan de fotografen niet opnieuw stemmen. Er is nu bekend welke honden er mee gaan en dat kan niet weer ineens veranderd worden. Het maakt niet uit dat er deze meeting wat meer herders komen, de volgende keer zijn er weer andere rassen en daarnaast is elk individu anders. (en ik vind een mechelse herder totaal niet lijken op een oud duitse herder)

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:45

Ik vind het erg leuk dat Woody uit gekozen is! :D Ben benieuwd hoe hij het gaat doen en hoe hij er tegen die tijd uit ziet

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:47

Er staat ook niet dat een mechelaar op een duitser lijkt :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:47

Mossel schreef:
De fotografen hebben inderdaad zelf gestemd. En als je op mijn bericht doelt, dan nog zou ik persoonlijk als organisatie voor zorgen dat er voldoende afwisseling is, de fotografen hebben namelijk niet overlegt wat ze gaan stemmen :+

Ik wil best uitleggen waarom ik heb gestemd zoals ik heb gestemd. Ik ben een beginnende fotograaf die tot nu toe alleen honden van mezelf en van vrienden heeft vastgelegd. Ik ga naar zo'n meeting om zoveel mogelijk te leren. Pups zijn het moeilijkst om op de foto vast te leggen omdat ze weinig concentratie hebben en onverwachte dingen doen. Dus om te oefenen zijn ze voor mij ideaal. Met kleine hondenrassen heb ik gewoon niets en daar heb ik dus ook niet op gestemd.

Mossel, ik wil niet heel bot en l*llig doen, maar als je zelf niet meegaat als fotograaf, waar maak je je dan druk om?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 17:48

Het ging je erom dat er veel herders mee gingen, en dat maakt dus niet uit want ze lijken niet op elkaar.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:50

Mossel mag toch gewoon haar mening geven?
Ze had zich ook opgegeven met model, dus wat is het punt?
Bovendien maakt mossel net even wat betere foto's dan een aantal van jullie, dus reden genoeg voor haar om d'r mening te geven?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:59

Natuurlijk mag ze haar mening geven, maar druk maken om een meeting waar ze zelf niet aan deelneemt als fotograaf zou ik zonde van mijn energie vinden.

Ik vind het alleen niet zo netjes om nu te gaan schoppen tegen de fotokwaliteit van de fotograven die zich opgegeven hebben. Het is niet voor niets een meeting en geen fotoshoot waar je voor betaald (overigens heb ik geen voorbeeldfoto's geplaatst en voel me dus niet aangesproken).

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:01

Ik maak me nergens druk om hoor :+ Voor de foto's hoef ik het niet te doen aangezien ik zelf fotograaf ben. Ik vind alleen de afwisseling bij een meeting belangrijk. Iets met een leer momentje ofzo.. Verder ben ik voor ieder model blij die gekozen is.

Dankje BarbaLala :)

*het is fotografen en niet fotograven*
Laatst bijgewerkt door Mossel op 25-05-13 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:02

Ik heb volgens mij ook op bijna elke herder gestemd in het lijstje vind ze ook allemaal net wat anders heb 2 weken geleden mijn duitse herder in moeten laten slapen hier heb ik ook foto's zat van maar toch waren ze in het lijstje net weer even allemaal anders!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:05

Mossel schreef:
Ik maak me nergens druk om hoor :+ Voor de foto's hoef ik het niet te doen aangezien ik zelf fotograaf ben. Ik vind alleen de afwisseling bij een meeting belangrijk. Iets met een leer momentje ofzo.. Verder ben ik voor ieder model blij die gekozen is.

Dankje BarbaLala :)

*het is fotografen en niet fotograven*

Tja, ik denk dat ik zelf prima in staat ben om mijn "leermomentjes" te bepalen. En dank je voor de spellingsles, zal voortaan eerst nalezen voor ik een post plaats. Maar ja, ik maak me om dit soort kleinigheden nu eenmaal niet druk.

Ik ben blij met de groep zoals die is en kijk uit naar de meeting.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:07

Zeg ik dan dat het voor jou een leermoment is? je voelt je wel erg aangesproken :(:)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:07

Zullen we het hier verder maar gezellig houden? :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:08

Hahaha Mossel :+ Ik zeg maar niks meer. Voor ik het verwijt krijg dat ik commentaar lever omdat mijn hond niet gekozen is ;)

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:44

BarbaLala schreef:
Nouja ik vind het zelf raar, omdat ik met wandelen altijd veel complimenten krijg over hoe mooi hij is, en dan word ik nu laatste. :+ Maargoed, smaken verschillen. Blijkbaar vinden jullie de andere "Chihuahua" mooier.(?)

3x Herder vind ik inderdaad ook zonde, beetje veel van hetzelfde, maar dat vinden de fotografen wel leuk blijkt. :)

Ja smaken verschillen, over 1 van mijn honden krijg ik ook altijd complimentjes en die staat geeneens op de reservelijst. De hond die wel op de reservelijst staat is degene die normaal mensen niet echt opvalt. Nou boeiend..gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:52

saskiakefie schreef:
Natuurlijk gaan de fotografen niet opnieuw stemmen. Er is nu bekend welke honden er mee gaan en dat kan niet weer ineens veranderd worden. Het maakt niet uit dat er deze meeting wat meer herders komen, de volgende keer zijn er weer andere rassen en daarnaast is elk individu anders. (en ik vind een mechelse herder totaal niet lijken op een oud duitse herder)

Helemaal goed, hoor! Wij hebben er in ieder geval zin in :j

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:17

Rudina schreef:
Ik heb volgens mij ook op bijna elke herder gestemd in het lijstje vind ze ook allemaal net wat anders heb 2 weken geleden mijn duitse herder in moeten laten slapen hier heb ik ook foto's zat van maar toch waren ze in het lijstje net weer even allemaal anders!

Ik was ook blij met het aanbod herders, wilde er graag een aantal in mijn portfolio dus ben blij met een pup, een Mechelse en de Oud Duits.

Enne... het is geen wedstrijdje geweest wie de mooiste hond heeft! Het ging er om welke hond(en) de fotografen het liefst voor de lens krijgen :o Dat zegt dus niets over jouw hond als die deze keer niet gekozen is, het aanbod was dan ook overweldigend groot!

Sam had ik ook op gestemd, maar helaas valt dus net buiten de boot. Jammer dat je niet op de reservelijst wilt blijven staan Mossel, maar kan het me ook voorstellen omdat het niet je eigen hond is.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:03

Superleuk dat Beau en ik mee mogen :D

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:52

Super leuk dat ik met Jethro ben uitgekozen. Vooral omdat hij op het moment steeds slechter word i.v.m. zijn HD/Arthrose en Spondylose. Hij is net 5 geworden maar 6 red ie denk ik niet meer...
Altijd leuk om dan mooie foto's van hem te hebben!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:59

AtelierB schreef:
Rudina schreef:

Ik was ook blij met het aanbod herders, wilde er graag een aantal in mijn portfolio dus ben blij met een pup, een Mechelse en de Oud Duits.

Enne... het is geen wedstrijdje geweest wie de mooiste hond heeft! Het ging er om welke hond(en) de fotografen het liefst voor de lens krijgen :o Dat zegt dus niets over jouw hond als die deze keer niet gekozen is, het aanbod was dan ook overweldigend groot!

Sam had ik ook op gestemd, maar helaas valt dus net buiten de boot. Jammer dat je niet op de reservelijst wilt blijven staan Mossel, maar kan het me ook voorstellen omdat het niet je eigen hond is.

Ik zeg ook nergens dat het een wedstrijd is wie de mooiste hond heeft ;) iedereen vindt z'n eigen toch de mooiste ;) ( daarbij is het ook niet mijn hond haha) maar persoonlijk als ik er als fotograaf bij was geweest had ik wat meer afwisseling willen zien, en als het nou niet anders kon oke, maar er waren zo veel aanmeldingen dus zoveel keus.
Voorlopig blijft Sam er op hoor, maar last minute kan ik niet mee omdat ik de eigenaresse moet voorbereiden en de hond moet ophalen