En waar zit die strandovergang precies, ben zelf alleen nog maar bij Dishoek zelf geweest met paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieltjuh schreef:xTitanic schreef:Ik hoop zo hard eigenlijk dat jullie niet te veel om mijn Belgisch accent gaan moeten lachen, hahah.
Huh? Waarom zouden we?
xTitanic schreef:Hahah, omdat veel nederlanders daarmee lachen en dat weet ik veel 'schattig' vinden ofzo
als ik eens een filmpje van mijn hond plaats ofzo of van mijn paardje waar mijn commentaar op staan krijg ik 9 op de 10 reactie op mijn accent
Sieltjuh schreef:xTitanic schreef:Hahah, omdat veel nederlanders daarmee lachen en dat weet ik veel 'schattig' vinden ofzo
als ik eens een filmpje van mijn hond plaats ofzo of van mijn paardje waar mijn commentaar op staan krijg ik 9 op de 10 reactie op mijn accent
Ow, maar ik heb een Italiaanse vader, een Duitse baas en een Vlaamse collega, dus ben wel wat accent gewend hoor
Mag ik nogmaals aangeven dat ik helaas niet tot sunset kan blijven. Ik kom namelijk met Djunnah naast de fiets en wil liever niet door het donker terug
Tenzij ik bij puur toeval natuurlijk een trailer kan regelen, maar weet alsnog niet of ik dat een succes vind
xTitanic schreef:_Patrick_ schreef:![]()
wat gaaf dat Whisper en Aslan mee mogen
heb er zin in
Dat wordt schrobben
Sieltjuh schreef:xTitanic schreef:Ooh spijtig! was een mooie silhouet geweest
Ja, vind het ook jammer, maar ik vind veiligheid net wat belangrijkerHeb helaas nog geen trailer tot mn beschikking. Ik ga kijken of ik toevallig nog wat kan regelen, maar vrees er voor.
_Patrick_ schreef:Ik ben wel eens bij Dishoek geweest, moesten stukje door bos om bij de overgang te komen....nu moet ik zeggen dat ik er niet zo bekend ben
Ik kijk het even aan of ik tot Sunset blijf
xTitanic schreef:Ik zou nooit durven fietsen met me knolstel dat hij verschiet en hij sleurt je helemaal de fiets af= bont en blauw
Ooh en dat valt nog mee!
Sieltjuh schreef:xTitanic schreef:Ik zou nooit durven fietsen met me knolstel dat hij verschiet en hij sleurt je helemaal de fiets af= bont en blauw
Ooh en dat valt nog mee!
Wij fietsen zeer regelmatig met Djuun en zoiets heeft ze nog nooit gedaan (ook niet gewoon aan de hand), dus zie dat niet zo snel gebeuren
Ze doet hoogstens het stuur aanvallen