Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:23

Ff een praktische vraag tussendoor. In de OP staat dat het de strandovergang bij Piet Hein is. Valt dit nou niet onder Vlissingen? Want daar mag je toch helemaal niet het strand op in de zomermaanden (ook niet na 19:00)?
En waar zit die strandovergang precies, ben zelf alleen nog maar bij Dishoek zelf geweest met paard :+

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 22:23

_Patrick_: Had niet anders verwacht eigenlijk met zo n mooie merrie en zo n tank van een veulen. Unicum om op de foto te zetten denk ik zo:)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:26

Klopt overgang Galgeweg is niet toegestaan, heb het net nog even opgezocht, dus lijkt me sowieso verstandig om Dishoek te pakken. Is ook meteen wat minder in the middle of nowhere, want bij die nieuwe overgang is Vlissingen is het 's avonds wel erg donker ;)

Misschien is het goed om ook te inventariseren wie bereid zijn te blijven tot sunset :)

Amber27

yaaay ik ben niet de enige die blond is hier *\o/* nou ja, blond.. zeg maar wit :')

minka

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:27

Ik hoop zo hard eigenlijk dat jullie niet te veel om mijn Belgisch accent gaan moeten lachen, hahah.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:27

xTitanic schreef:
Ik hoop zo hard eigenlijk dat jullie niet te veel om mijn Belgisch accent gaan moeten lachen, hahah.

Huh? Waarom zouden we? :')

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:28

omdat haar belgische accent echt grappig is :') nee hoor nenah :(:) .. valt wel mee :j

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 22:29

Ik had t al getraceerd. Ik dacht dat de Galgeweg parkeerplaats die was achter centrum van Dishoek. Dan zouden we met de paarden door t centrum van Dishoek moeten. Ik vind die overgang altijd wel fijn met de paarden. Dit strand valt dus onder Dishoek en hier mag je na 19.00 het strand op. Maar ik zal er binnenkort eens langsgaan om het even helemaal kort te sluiten. Goede rede voor een mooie romantische strandwandeling met vriendlief :7

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:30

Jij bedoeld die ronde parkeerplaats op dat pleintje, Maria? Waar je ook die grote fietsenstalling heeft? Dat is die van Dishoek ja :) Maar is niet de Galgeweg en ook niet Piet Hein :P

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:30

Sieltjuh schreef:
xTitanic schreef:

Huh? Waarom zouden we? :')

Hahah, omdat veel nederlanders daarmee lachen en dat weet ik veel 'schattig' vinden ofzo :')
als ik eens een filmpje van mijn hond plaats ofzo of van mijn paardje waar mijn commentaar op staan krijg ik 9 op de 10 reactie op mijn accent :')

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 22:31

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:34

xTitanic schreef:
Hahah, omdat veel nederlanders daarmee lachen en dat weet ik veel 'schattig' vinden ofzo :')
als ik eens een filmpje van mijn hond plaats ofzo of van mijn paardje waar mijn commentaar op staan krijg ik 9 op de 10 reactie op mijn accent :')

Ow, maar ik heb een Italiaanse vader, een Duitse baas en een Vlaamse collega, dus ben wel wat accent gewend hoor :P

Mag ik nogmaals aangeven dat ik helaas niet tot sunset kan blijven. Ik kom namelijk met Djunnah naast de fiets en wil liever niet door het donker terug :=
Tenzij ik bij puur toeval natuurlijk een trailer kan regelen, maar weet alsnog niet of ik dat een succes vind :P

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:36

Sieltjuh schreef:
xTitanic schreef:

Ow, maar ik heb een Italiaanse vader, een Duitse baas en een Vlaamse collega, dus ben wel wat accent gewend hoor :P

Mag ik nogmaals aangeven dat ik helaas niet tot sunset kan blijven. Ik kom namelijk met Djunnah naast de fiets en wil liever niet door het donker terug :=
Tenzij ik bij puur toeval natuurlijk een trailer kan regelen, maar weet alsnog niet of ik dat een succes vind :P

Ooh spijtig! was een mooie silhouet geweest :))

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:36

xTitanic schreef:
_Patrick_ schreef:
*\o/* *\o/* wat gaaf dat Whisper en Aslan mee mogen :o heb er zin in

Dat wordt schrobben :7
:))

Nee hoor :P :D

Ik ben wel eens bij Dishoek geweest, moesten stukje door bos om bij de overgang te komen....nu moet ik zeggen dat ik er niet zo bekend ben :o

Ik kijk het even aan of ik tot Sunset blijf
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 14-05-13 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:37

xTitanic schreef:

Ja, vind het ook jammer, maar ik vind veiligheid net wat belangrijker :) Heb helaas nog geen trailer tot mn beschikking. Ik ga kijken of ik toevallig nog wat kan regelen, maar vrees er voor.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:38

Sieltjuh schreef:
xTitanic schreef:

Ja, vind het ook jammer, maar ik vind veiligheid net wat belangrijker :) Heb helaas nog geen trailer tot mn beschikking. Ik ga kijken of ik toevallig nog wat kan regelen, maar vrees er voor.

Hoelang moet jij dan fietsen met je paardje?
Ik hoop ook dat je nog iets vind! :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:39

_Patrick_ schreef:
Ik ben wel eens bij Dishoek geweest, moesten stukje door bos om bij de overgang te komen....nu moet ik zeggen dat ik er niet zo bekend ben :o

Ik kijk het even aan of ik tot Sunset blijf

Ehm.. als je via het ruiterpad gaat lopen wel ja, maar dat hoeft niet persé :) Ik kom ook met de fiets, parkeer fiets onderaan de duinopgang :)

Ik fiets ongeveer 20/30 minuutjes met Djuun :) Ik kan helaas niet overal draven, anders was het veel sneller geweest, maar moet een stuk door het dorp en daar vind ik draf niet altijd zo'n succes, is best een drukke weg :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:41

Ik zou nooit durven fietsen met me knol := stel dat hij verschiet en hij sleurt je helemaal de fiets af= bont en blauw :')
Ooh en dat valt nog mee! :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:42

xTitanic schreef:
Ik zou nooit durven fietsen met me knol := stel dat hij verschiet en hij sleurt je helemaal de fiets af= bont en blauw :')

Wij fietsen zeer regelmatig met Djuun en zoiets heeft ze nog nooit gedaan (ook niet gewoon aan de hand), dus zie dat niet zo snel gebeuren :P

Ze doet hoogstens het stuur aanvallen :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:44

Sieltjuh schreef:
xTitanic schreef:

Wij fietsen zeer regelmatig met Djuun en zoiets heeft ze nog nooit gedaan (ook niet gewoon aan de hand), dus zie dat niet zo snel gebeuren :P

Ze doet hoogstens het stuur aanvallen :')

Hahah :+

Hmm, ik ben Diallo nu wel een beetje bomproof aan het maken op straat.. hmm tzit er nog niet in. Als ik alleen op straat moet, op de dag dat iedereen z'n papier buiten zet.. oeioei, na de honderdste doos vol karton en na de honderdste vuilbak nog steeds eeen meeega bocht eromheen (zelfs poging tot omdraaien en wegrennen) :') in groep ist ie de braafste _/-\o_

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 22:46

Ik fiets ook met mijn knol. Die is alleen panisch voor koeien en zag ze van km's afstand en koos dus t hazenpad vorige keer. Uit t niets trok ie zich los en rende hij los over de Hoogelandseweg naar huis. Nu al ff niet meer gefietst. Je bent uiteraard als fietser kwetsbaarder maarja, kwestie van je paard goed leren wat zijn ruimte is en jouw ruimte. Mijn knollie is zo braaf dat ik m zelfs nog los durf te laten naast de fiets en dat hij zich dan nog aanpast op mijn tempo! Goede manier van conditie opbouwen hoor dat fietsen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:48

Ik zal er ook maar eens aan beginnen als er zo'n hele dag les is op de stal :)) gelukkig zijn het rustige straatjes.. :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:53

Zijn er extra mensen die een handje kunnen helpen mocht het nodig zijn?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:58

_Patrick_ schreef:
Zijn er extra mensen die een handje kunnen helpen mocht het nodig zijn?

Met? mijn moeder is ter beschikking :Y)

Ik ga slapen :evaw:
Laatst bijgewerkt door nenahdm op 14-05-13 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt