Fotomeeting Heemskerkerduinen/park zondag 21 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 08:53

Jep. :)

Nou heb eindelijk mijn CM bestelling binnen. Heeft even op zich laten wachten, maar gezien het weer maakt het toch niet veel uit. Waarschijnlijk wordt het zondag wel mooi weer dus dat wordt wassen :+
Heb net weer lekker de websites van de fotografen zitten doorlezen. :D
Ben nu ook heel benieuwd naar de personen achter deze bokkers :o Zullen we anders een klein voorstel rondje doen? Of zeg ik nu iets heel raars? O:)

Lara

Re: Fotomeeting Heemskerkerduinen/park zondag 21 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 08:56

Mag wel hoor, de paarden hebben zich natuurlijk al voorgesteld, maar we mogen niet te veel offtopic gaan :)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:04

Ja precies, de paardjes hebben we al 'ontmoet'. Ach, ik kan natuurlijk ook even in ieders profiel spieken :Y)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:12

Als iedereen een klein stukje over zichzelf verteld (naam, leeftijd, hoeveel jaar fotografie, wat voor camera, enz.) en een fotootje in link erbij, moet kunnen toch? :)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 07:16

Oké dan trap ik wel even af.

Mijn naam is Arenda, foto van mij, woonachtig in Haarlem. Ben 24 jaar en inmiddels afgestudeerd en werk op dit moment part-time tot ik hopelijk een leuke baan gevonden heb.
Ik heb veel gesport maar op dit moment ben ik alleen nog aan het hardlopen. Zo doe ik mee aan de 10km op de lady's run R'dam 9 juni. :)
Ik ben dus een van de modellen, ik bedoel, mijn páárd is natuurlijk een van de modellen. 1,50m en een echt showbinkje

Model Stalker, mijn haflinger

Nelson17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 07:40

Dan zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Narèl ik ben 17 jaar en woon in Heemskerk. Ik doe de opleiding onderwijsassistent en zit ik mijn eenalaatste jaar. Daarnaast werk ik in een meubelwinkel. Naast paardrijden vind ik fotografie ook erg leuk. En verder heb ik twee paarden dus daarom ben ik het grootste deel van de dag op stal :D. Met Joep ben ik ook een van de modellen :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 07:45

Weet niet of iedereen zich moet voorstellen maar ik doe het gewoon :o

Ik ben Iris, 25 jaar oud, altijd in Den Helder gewoond, maar sinds augustus 2012 samenwonend in Medemblik :)
Fotograferen zat er bij mij al jong in, altijd wel een camera mee als ik op pad ging, en hoeveel foto's ik vroeger wel niet van m'n verzorgpaardjes heb gemaakt is niet te tellen :o .
Sinds 2006 serieus met fotografie aan de slag gegaan, toen nog met een compactcamera waar je wel alles handmatig op kon instellen. In 2009 mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. En sinds begin april ook mijn droom in vervulling kunnen laten gaan, een lichsterke zoomlens! :D
Ik heb ook verschillende fotocursussen gevolgd, en vind het super leuk om twee hobby's (paardrijden en fotograferen) te kunnen combineren en mensen blij te maken met mooie foto's :)

Zoals te verwachten was ben ik dus 1 van de fotografen op de meeting ;)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 07:51

Nelson is echt een schattig ding zeg! :j En jij woont dus écht om de hoek?

@ Iris, Nou 'moeten', vond het wel zo'n leuk idee. :Y) Maar hey, jij hebt dus al aardig wat ervaring of niet? :D Wat voor camera heb je nu?

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 08:16

Ik ben Lara, 18 jaar, en woon ook in Heemskerk, sta ook met mijn paard bij een van de paarden van Narèl op stal :) Ik werk bij de AlbertHeijn, en fotografeer graag. Daarnaast organiseer ik regelmatig dus ook fotomeetings :D

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 08:25

Aartje schreef:

@ Iris, Nou 'moeten', vond het wel zo'n leuk idee. :Y) Maar hey, jij hebt dus al aardig wat ervaring of niet? :D Wat voor camera heb je nu?

Heb m'n eerste spiegelreflex nog :) een Nikon D90, maar ik ben er erg tevreden mee dus wacht gewoon tot hij kapot gaat en dan koop ik een nieuwe :o

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 10:14

Ik ben Linsey, 14 jaar oud. ( jongste van allemaal denk ik := ) woon in Uitgeest. Fotografeer nog niet zo heel lang. Fotografeer met een spiegelreflex camera. Fotograferen vindt ik erg leuk! Verder heb ik ook een eigen shet. Van ruim 2 jaar. Waar ik super trots op ben. Hem heb ik nu ruim 8 maandjes alweer. Sinds gister een nieuwe shet een Palomino. Deze is van een andere bokker. Maar ik ga de gehele verzorging op me nemen. Mijn droom is wel om ze ooit in 2 span uit te brengen. Verder werk ik bij een kinderenkleding winkeltje. En volg ook nog me menbewijs bij Jan Tuin in Heemskerk.

michelle_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 11:40

Ik ben brigit, 14 jaar oud. Ik woon ook in Heemskerk ( buurmeisje van Nelson17). En ik zit in de 2e van de Havo. Ik kom met mijn verzorg pony Sunny model staan ! :)

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 12:57

Zal ik me dan ook maar even voorstellen. Ik ben Marion, 19 jaar oud en woon in Oostwoud. Op dit moment doe ik een opleiding grafisch vormgeven. Verder werk ik in de weekenden bij een haflinger fokkerij. In mn vrije tijd ben ik veel bezig met photoshop, tekenen/schilderen, fotograferen (ondanks dat mn lens op dit moment kapot is :') ) én natuurlijk paardrijden. Ik kom met mijn paard Amaryllis als model :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 14:17

Leuk allemaal! :D Dan stel ik mezelf ook maar even voor :)

Ik ben Chantal, 21 jaar en ik woon in Amsterdam Zuid-Oost. Dit ben ik: http://img35.imageshack.us/img35/8326/chann3.jpg
Ik werk parttime als fysiotherapeute en hoop daarin fulltime te gaan werken.. Ik fotografeer sinds ongeveer een jaar, toen heb ik ook mijn 1e spiegelreflexcamera aangeschaft, een Canon 500D. Ik heb een hele lieve zwarte labrador, die vaak model moet zitten voor me haha :P Verder ben ik natuurlijk gek op paardrijden en alles daar omheen :)

Nelson17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:06

Aartje schreef:

Dankjewel! Ja, de straat uit en ik ben er :)

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:04

Ik zal mij ook even netjes voorstellen :)
Zal ook weer actief mee proberen te praten, maar heb het echt heel erg druk met werk/paarden etc!

Ik ben Chernique (tevens mijn boktnaam). Mijn ouders konden niet kiezen tussen 'Cher' en 'Danique', dus hebben ze het maar samengevoegd :+
Ik ben 19 jaar oud en woon in Velserbroek. Momenteel heb ik een tussenjaar en ik begin september aan mijn HBO opleiding op het HvA in Amsterdam.
Heb een Canon EOS 1100D met daarbij Canon 18-55mm en een Canon 55-250mm
Ook verzorg ik al 4 jaar een ontzettend leuke arabier x welsh pony Paromé :+:
Een paar foto's van mijzelf en Paromé zijn in mijn profiel te vinden!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:23

Leuk chernique! Wat ga je voor opleiding doen? :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 08:34

Hoe zouden de fotografen Remie graag zien ?
zwart western met shank

touwhalster, veertjes, horsebead en evt geverft(heb nog meer kleuren dan alleen roze hoor :) )

Spaans hoofdstel

Sportcoupe

bosal

bruin western hoofdstel

Verder heb ik nog een bruin showhalster gekocht maar nog niet binnen, die zou ook nog kunnen ;)

Mij maakt het persoonlijk niet echt wat uit, maak zelf ook veel foto's dus heb van elke optoming wel genoeg :)

Ook een sidenote; ik zal niet gaan rijden met Remie, ik twijfelde eerst nogal, maar Remie en ik komen wel vaker in 't park/de jonge duinen, en hij wordt altijd ontzettend druk ohz daar. Ik wil dat niet gaan ''voeden'' want dan weet hij dat als hij maar druk doet, hij dan mag gaan ;) Wil er wel graag even zonder zadel op rondstappen, maar that's it. Dan kan ik ook optijd terug zodat ik nog op tijd ben voor de middaggroep :D

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:41

Ik zeg sportcoupe of bruin western hoofdstel!
Bruine showhalster vind ik er ook tof uitzien voor zover ik het van die foto kan beoordelen :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:54

Bosal, of touwhalster/neckrope!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:39

Ik vind het rose touwhalster met neckrope erg leuk!! :D

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 10:28

Kan ook meerdere dingen meenemen en per groepje afwisselen, kan alleen in zo'n korte tijd niet z'n manen knotten of vlechten oid :)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:10

Ik zou inderdaad ook gewoon lekker meerdere hoofdstellen mee nemen. Dan hebben de fotografen daar nog wat te keizen ook :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:04

Geeeeen roze aub xD

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:15

Marjoow schreef:
Geeeeen roze aub xD

Wat is er mis met roze ? :Y)