Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Ik twijfel heel erg of ik mijn haar deze week nog moet verven. Het is donkerbruin geverfd, maar word nu steeds lichter. Ondertussen met goude plukken er door heen ... Vind het zelfs hier en daar te licht.
Ik vrees dat ik t vrijdag nog ga verven
(ja ik ben altijd helemaal in de weer voor een shoot)
Westernhoed voor vriendlief is ook onderweg, en ik hoop het showhalster voor Beeb ook.
Ik heb zo goed als alle 06 nummers ontvangen (vele had ik zelf in mijn telefoon, gezien t vrienden zijn) Alleen het nummer van mootje68 moet ik nog ontvangen.
Verder wil ik van de volgende mensen nog een bevestiging van 100% mee gaan.
RDLfoto
mootje68
Selente
chelle_dora
SemBo
_Tristan
Ik snap dat niet iedereen een pb'tje terug wilt sturen, maar deze zekerheid zou toch fijn zijn
AZNLady schreef:xDenies schreef:Ik twijfel heel erg of ik mijn haar deze week nog moet verven. Het is donkerbruin geverfd, maar word nu steeds lichter. Ondertussen met goude plukken er door heen ... Vind het zelfs hier en daar te licht.
Ik vrees dat ik t vrijdag nog ga verven
(ja ik ben altijd helemaal in de weer voor een shoot)
Westernhoed voor vriendlief is ook onderweg, en ik hoop het showhalster voor Beeb ook.
Ik heb zo goed als alle 06 nummers ontvangen (vele had ik zelf in mijn telefoon, gezien t vrienden zijn) Alleen het nummer van mootje68 moet ik nog ontvangen.
Verder wil ik van de volgende mensen nog een bevestiging van 100% mee gaan.
RDLfoto
mootje68
Selente
chelle_dora
SemBo
_Tristan
Ik snap dat niet iedereen een pb'tje terug wilt sturen, maar deze zekerheid zou toch fijn zijn
Mijn tante mootje gaan 100% zeker mee
Jess_vH schreef:Het klinkt in iedergeval als muziek in de oren al die kleding en haar voorbereidingen.
Het is ook heel vervelend als beide partijen niet voorbereid zijn. Toch kun je thuis vanachter je pc wel enige ideeen opdoen, maar de situatie zelf staat meer open voor ideeen. Maar dat moet je wel kunnen zien. Ik vrees daar niet zo voor eerlijk gezegd.
Afgelopen week trouwens 2 heerlijke shoots gedaan, waarvan 1 thema. En dat was erg leuk.
Zie mijn fb link bij de fotografen lijst