Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hadden vorige week zondag een meeting en daar was hij het na 15 minuten wel zat. Stilstaan zat er toen niet meer in.. Rijfoto's lijkt mij nou juist wel leuk! Zou het jammer vinden als die niet gemaakt worden.. _l_amanda_l_ schreef:EquiPhoto schreef:Met rijfoto´s haak ik af, dan wordt het voor mij helaas te laat. TS moet maar beslissen wat het wordt
Je kan dan toch vóór de rijfoto's weg gaan? Of denk ik nu te simpel?
Maar ik ben wel vóór rijfoto's, standfoto's hebben we vaak niet zo héél veel tijd voor nodig denk ik

Ik ga proberen nog wat te regelen, we laten het z.s.m. weten! Zelf heb ik geen BE rijbewijs en mijn vriendin ook niet, dus zelf rijden is helaas geen optie. Even kijken of we iemand anders kunnen strikken voor vervoer, maar weet niet of dat haalbaar is. Jullie horen van ons!
de persoon met gebroken enkel dus) wil niet haar auto uitlenen. Alleen als ze zelf rijdt dus.. En een geschikte auto + trailer huren wordt wel heel erg duur aangezien Summer ook op een andere stal staat dan Rayo. Wij kunnen dus hoogstwaarschijnlijk niet komen

als de meeting in kijkduin was geweest had ik gewoon de straat kunnen oversteken, dan was vervoer niet nodig geweest. Misschien ideetje voor een volgende meeting: in Kijkduin