Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyckle schreef:Ja bij voorgaande meetings was het vaak het geval dat een paard bij elke groep fotografen weer in zo'n paddock werd gezet, als je dan als laatste een paard moet fotograferen, hebben de paarden er meestal niet zo heel veel zin meer in.. Dan zou ik zelf persoonlijk voor twee wat grotere paddocks kiezen, dan kun je in groepen van 3 fotografen foto's maken van het losgooien. En dan kan je ook een paddock bij het water maken, dat kan je ook wel doen op de manier die lisa fijner vindt, maar dan heeft de volgende groep een nat paard op foto
LisaDijk schreef:Nyckle schreef:Ja bij voorgaande meetings was het vaak het geval dat een paard bij elke groep fotografen weer in zo'n paddock werd gezet, als je dan als laatste een paard moet fotograferen, hebben de paarden er meestal niet zo heel veel zin meer in.. Dan zou ik zelf persoonlijk voor twee wat grotere paddocks kiezen, dan kun je in groepen van 3 fotografen foto's maken van het losgooien. En dan kan je ook een paddock bij het water maken, dat kan je ook wel doen op de manier die lisa fijner vindt, maar dan heeft de volgende groep een nat paard op foto
Hmm.. dat water inderdaad haha lastignouja anders gaan we wel eerst portretjes maken en dan met z'n allen de losgooi foto's!
Ik vind 30 min. voor portretjes alleen wel lang, dan zou ik 20min doen per paard doen.