Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan moeten we alleen wel prikpaaltjes (genoeg :p ) en lint zien te regelen. Weet in ieder geval van mezelf dat ik m'n pony niet buiten los ga gooien, ben als de dood dat ik d'r niet meer te pakken krijg of dat ze zichzelf helemaal opfokt 
chelle_dora schreef:Als er mogelijkheid toe is en er is vraag naar, kan dat natuurlijk altijdDan moeten we alleen wel prikpaaltjes (genoeg :p ) en lint zien te regelen. Weet in ieder geval van mezelf dat ik m'n pony niet buiten los ga gooien, ben als de dood dat ik d'r niet meer te pakken krijg of dat ze zichzelf helemaal opfokt
Haha nouja 40 minuutjes met de auto vind k een flink end haha :p en supermatic kwam uit haarlem?![]()
Haha Freya das dan wel lekker zo dichtbij! Ik heb dit jaar mazzel, kan meeliften op m'n pony dus zal denk ik een half uurtje zijn ofzo vanaf m'n stal

Nouja op de wei is ze ook wel rustig, maar ik ga de gok niet nemen dat m'n pony straks ineens over een draadje springt ofzo met zo'n prikpaal paddockje :p Tis voor haar ook weer nieuw terrein (al probeer k wel voor die tijd al een keer op die plek te zijn geweest met d'r) dus weet niet hoe rustig ze gaat zijn :p Freya schreef:Ik ben persoonlijk geen fan van afzetten met prikpaaltjes. Omdat je toch met kudde / vlucht dieren bezig bent, hoeft er maar een te flippen, angstig te worden en de hele boel kan aan de kletter gaan. Hoe lief en mak ze ook kunnen zijn, er hoeft maar iets te gebeuren en je hebt de poppetjes aan het dansen.
Dit is niet bedoelt om het geheel niet te doen, maar meer mijn gedachtegang over het gebruik van prikpaaltjes bij een fotoshoot.
Omdat ik weet dat paarden toch net iets harder rennen dan mensen. En er hoeft er inderdaad maar een van kiet te gaan, en dan gaan ze met z'n allen

Hopelijk loopt ze dan braaf der rondje...
Da's wel leuk, gelukkig komen de tijden dan aardig uit haha! Vind 't echte een gave poown hoor! En je zadel lijkt echt heerlijk te zitten
Zipporah schreef:Ik had nog geen foto's toegevoegd van mijn paarden. Hierbij:
Arabisch volbloed hengst:
[ Afbeelding ]
KWPN 3 jaar met prachtige gangen.
[ Afbeelding ]
KWPN 3 jaar stoer uitstraling.
[ Afbeelding ]
Ik had een voorkeur dat het de twee KWPN'ers worden, omdat mijn hengst al vaak is gekozen voor een fotomeeting de komende maanden en die plek in delft mij beter lijkt te passen bij de KWPN'ers dan de arabier die al mooie foto's heeft in de duinen. Ook is het makkelijker, dan kunnen we gewoon met de twee onder het zadel heen komen. Ze kunnen ook allemaal mee dat zou ik dan wel optijd moeten weten.
stoer! Kan me voorstellen dat je Arabje sneller wordt uitgenodigd voor andere meetings, die heeft natuurlijk ook een ontzettend gave uitstraling! 

lailapri schreef:Bij nieuwe aanmeldingen graag even onderstaande lijst aanvullen!
Datum is 2 juni!
Modellen
Ochtendgroep
1. Chelle_dora - Dora
2. tesssie14 - Kas
3. tesssie14 - Joey
4. jolmer20 - Pep
5. jolmer20 - Flinn
Middaggroep
1. Zodiacje
2. MariekeS_
3. Lottejulia