Maar ik denk dat TS dan een nieuw lijstje moet maken? Aangezien je wel eerder aangemeld bent geweest?
Ik heb trouwens een vraagje: Hoe diep is dat water? Want ik wil dr best in (als Grand dat überhaupt durft ) maar op paardlief kan ik natuurlijk nog niet zitten dus dan zou ik dr eventueel wel naast willen lopen. Maar als het water vrij diep is, ga ik dat niet redden met kaplaarzen
Erna_
Geplaatst: 24-06-13 11:29
Dit is een foto van de waterbak, heb je een beetje idee
Ik zat trouwens te denken.. Ik denk dat het voor de modellen en fotografen leuk is om verschillende achtergronden te hebben op de foto's. En naar sommige stukjes moet je toch een paar minuten lopen waardoor je wat minder tijd over houdt voor foto's. Aangezien er 10 minuten staan voor portretfoto's kan het misschien voorkomen dat het uitloopt. (Denk ik dan hoor)
Dus misschien kan het met ongeveer 5 minuten verlengd worden? Ik opper maar wat hoor, geen idee of dit in de praktijk soms zo loopt.
AZNLady
Geplaatst: 26-06-13 00:05
Erna_ schreef:
Wil ik nu nog wel met Amy
Ja ik wil wel met jouu !! Hahah XD ! Ik wil graag met jullie. Niet omdat ik die ander niet mag ofzo. Maar van alle fotomeetings die we gehad hebben, fotografeer ik nooit met jullie 2
AZNLady
Geplaatst: 26-06-13 00:06
NatassJa schreef:
RdLFoto schreef:
Dan verander ik het wel amy! Ik neem aan dat je wel met Erna wilt?
Dus nu ga je mij maar inruilen voor Amy? Omdat Amy dat maar wil?
Ik heb een probleem met mijn lens waardoor hij gerepareerd moet worden en 3 tot 4 weken weg zal zijn. Ik heb evt wel een handmatige scherp te stellen lens maar daar zou ik alleen portret foto's mee kunnen maken. Ik meld mij daarom helaas af voor deze meeting. Evt kan ik wel mee voor alleen portetfoto's maar dan graag als extra fotograaf voor het geval het niet lukt
Balen van je lens Nescafe! Ik vind jouw foto's altijd heel gaaf dus het zou leuk zijn als je portretfoto's wil/kan komen maken maar anders heb je een goede reden om jezelf af te melden!