Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knijn7 schreef:Noon schreef:Heb vluchtig gekeken, maar ziet er goed uit. Ik hoef geen echte rijfoto's, want dat ziet er natuurlijk niet uit met mijn gehandicapte.
Naast de stand, portret en losgooi foto's is het toch ook wel leuk/mooi om een paar foto's onder het zadel te hebben (al sta je stil;-))?![]()
Ik ben heel erg benieuwd naar de dag en natuurlijk naar de foto's :-D
Chel_ schreef:Hmmm mijn fotomeeting van zondag de 19e is naar de 18e gezet :/ Dat betekent dat ik op de 18e moet kiezen tussen 2 meetings (of hopen op slecht weer en dat beide meetings verzet worden, gna gna). Maar als dat definitief zo is, dan laat ik dat even weten..
Niene87 schreef:Chel_ schreef:Hmmm mijn fotomeeting van zondag de 19e is naar de 18e gezet :/ Dat betekent dat ik op de 18e moet kiezen tussen 2 meetings (of hopen op slecht weer en dat beide meetings verzet worden, gna gna). Maar als dat definitief zo is, dan laat ik dat even weten..
Dat is wel beetje balen zeg!
Ik hoop dat die andere nog naar een andere data gaat eventueel en anders zou ik zeggen kies voor je zelf degene waar je het meest aan hebt!
Rienie1986 schreef:Even een vraagje: Is er een grote parkeerplaats waar we de auto's met trailer neer kunnen zetten?
Ik neem niet aan dat we op dezelfde parkeerplaats moeten verzamelen als toen met de hondenmeeting.
Word beetje krapjes!![]()
Zal vast wel een andere parkeerplaats zijn, was ff benieuwd!