Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:LOCATIES
1. Lauwersoog. Tessab
2. Griekenland Turkije bos (bij Oenkerk?) Tessab (fientje80, ligt ook op de route!)
3. Bos bij Bergum (waar ligt dat?? Bergum of Burgum?)
4. Ter horsterzand (is dat onder Assen??)
5. Canadameer (ten zuid-westen van Assen??)
6. Balloerveld Tessab
7.Roden Tessab
TessaB schreef:Fijn, er wordt weer actie ondernomen. Net vanmiddag toegezegd flexibel te zijn in jureren het weekend van 15/16 juni. Als we afspraken gaan maken kan ik de vereniging nog melden dat ik voorkeur heb voor de 15e...Citaat:LOCATIES
1. Lauwersoog. Tessab, Fientje80
2. Griekenland Turkije bos (bij Oenkerk?) Tessab, Fientje80
3. Bos bij Bergum (waar ligt dat?? Bergum of Burgum?)
4. Ter horsterzand (is dat onder Assen??)
5. Canadameer (ten zuid-westen van Assen??)
6. Balloerveld Tessab
7.Roden Tessab
rina schreef:Heb even het lijstje van de vorige pagina gepikt. Dit waren de lokaties die genoemd waren.Citaat:LOCATIES
1. Lauwersoog.
2. Griekenland Turkije bos
3. Bos bij Bergum
4. Ter horsterzand
5. Canadameer
6. Balloerveld
7.Roden
De Modellen (en ik heb even de rest van de info weggehaald voor het overzicht.Citaat:1.PALOUSA
2.INA_1994
3.SCC
4.FIENTJE80
5.ALICELOVER
6.SIETSKE83
7.TessaB
8.rina
9.willekeknol
10.peerappel
11.luca_sunCitaat:FOTOGRAFEN
1.Sani
2.BvanhetB
3.daniquexx (ovb)
4.Maysie (ovb)
5.magda_90 (ovb)
6.Mavelle
7.Poesjes123
8.Marjoow (ovb)
En de lijst met data:Citaat:Zondag 19 mei - TessaB, ovb Rina, ina_1994,
Maandag 20 mei- TessaB, alicelover, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), magda_90
Zaterdag 15 juNi- TessaB, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), PeerAppel, magda_90 (ovb ivm een ovb van een andere afspraak)
Zondag 16 juNi- Tessa B, alicelover, ovb Rina, Fientje 80 (ovb locatie), ina_1994, PeerAppel, magda_90
Zondag 7 juli- TessaB, alicelover, Fientje80 (ovb locatie), ina_1994, PeerAppel,palousa
Zaterdag 13 juli- TessaB, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), magda_90,palousa
Zondag 14 juli- TessaB, alicelover, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), ina_1994, magda_90,palousa
Ik zie maar 2 fotograven die zich in de lijst met data hebben gezet. Erg jammer dat ook daar de rest (met uitzondering van daniquexx) zich hier ook niet meer meld. Zouden die als ze ons nog op de kiek willen zetten zich aub ook even willen melden. Al is het alleen maar om af te zeggen. En de rest van de modellen, please ook jullie meld je even.
palousa88 schreef:[/quote]Heb even het lijstje van de vorige pagina gepikt. Dit waren de lokaties die genoemd waren.Citaat:LOCATIES
1. Lauwersoog.
2. Griekenland Turkije bos
3. Bos bij Bergum
4. Ter horsterzand
5. Canadameer
6. Balloerveld
7.Roden
De Modellen (en ik heb even de rest van de info weggehaald voor het overzicht.Citaat:1.PALOUSA
2.INA_1994
3.SCC
4.FIENTJE80
5.ALICELOVER
6.SIETSKE83
7.TessaB
8.rina
9.willekeknol
10.peerappel
11.luca_sun
12.lailapriCitaat:FOTOGRAFEN
1.Sani
2.BvanhetB
3.daniquexx (ovb)
4.Maysie (ovb)
5.magda_90 (ovb)
6.Mavelle
7.Poesjes123
8.Marjoow (ovb)
En de lijst met data:Citaat:Zondag 19 mei - TessaB, ovb Rina, ina_1994,
Maandag 20 mei- TessaB, alicelover, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), magda_90
Zaterdag 15 juNi- TessaB, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), PeerAppel, magda_90 (ovb ivm een ovb van een andere afspraak)
Zondag 16 juNi- Tessa B, alicelover, ovb Rina, Fientje 80 (ovb locatie), ina_1994, PeerAppel, magda_90
Zondag 7 juli- TessaB, alicelover, Fientje80 (ovb locatie), ina_1994, PeerAppel,palousa
Zaterdag 13 juli- TessaB, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), magda_90,palousa
Zondag 14 juli- TessaB, alicelover, ovb Rina, Fientje80 (ovb locatie), ina_1994, magda_90,palousa
Ik zie maar 2 fotograven die zich in de lijst met data hebben gezet. Erg jammer dat ook daar de rest (met uitzondering van daniquexx) zich hier ook niet meer meld. Zouden die als ze ons nog op de kiek willen zetten zich aub ook even willen melden. Al is het alleen maar om af te zeggen. En de rest van de modellen, please ook jullie meld je even.
palousa88 schreef:nieuwe lijst gemaakt.
NIEUWE MODELLEN OPGEVEN VIA PB!
1.PALOUSA | Katja | shetlander | 40 jaar
KLIK
2.INA_1994 | INA shetlander | 25 jaar
KLIK
3.SCC | Fries | 25 jaar
KLIK
4.FIENTJE80 | Fieneke shetlander | ong 30 jaar | zoekt vervoer vanaf zuurdijk!
KLIK
5.ALICELOVER | Jeanine Cpony | 22 jaar
FOTO!
6.SIETSKE83 | Sandra B pony | 23 jaar
KLIK
7.TessaB | kalisco | 20 jaar
KLIK
8.rina | daisy | NRPS 27 jaar
KLIK
9.willekeknol | colinda | kruising welsh connemara 29 jaar
foto volgt nog
10.peerappel | abby | haflinger 21 jaar
KLIK
11.luca_sun | aurora | NRPS 27 jaar
foto volgt nog
12. lailapri | Laila | new forest 38 jaar
KLIK
FOTOGRAFEN MOGEN ZELF OPGEVEN
1.Sani | KLIK
2.BvanhetB |KLIK
3.daniquexx (ovb) | INFO VOLGT
4.Maysie (ovb) | KLIK
5.magda_90 (ovb) | KLIK
6.Mavelle | INFO VOLGT
7.Poesjes123 | KLIK
8.Marjoow (ovb | KLIK
palousa88 schreef:Ik heb ook nog even geinformeerd over lauwersoog aangezien daar veel belangstelling voor is.
Het hondenstrandje is een leuk gebied om foto's te maken. voor ieder wat wils, mooie omgeving en water voor de mensen die dat graag zouden willen. wat ik van mensen te horen krijg is dat je gewoon daar kan lopen kan met je paard. Een kennis van mij gaat altijd met haar paard daar naartoe en word nooit weggestuurd.