De modellen zijn al gekozen! Moet wel zeggen dat ik hem erg gaaf vindt
loonew
Geplaatst: 30-03-13 22:49
OEEE zie net dat ik mee mag! jeee super leuk en erg bedankt voor de stemmen! Wel vroeg ik me af of ik misschien in de middag mag komen ik ben zaterdag 25 mei jarig en weet niet of ik dan zo vroeg al klaar kan staan! hihi (Als het een erg probleem is dan kan het echt niet anders hoor) Trouwens mijn paardje durf ik wel los te doen als er mar niet te veel merries aan de zijkant staan want dan raakt hij snel afgeleid (het is overigens wel een ruin)
En als het ooit nog warmer mag worden komt hij in zijn zomerjas...
JNSW
Geplaatst: 31-03-13 20:14
Zijn er nog toevallig eigenaren van de modellen die een of ander thema aan gaan houden? Heb de afgelopen tijd van trouwjurken tot indianenstijl voorbij zien komen, erg gaaf! Ben benieuwd of er hier ook nog mensen zijn die zoiets gaan doen of houd iederen het gewoon lekker neutraal !
ik heb wel een klein meisje van 6 hier rond hobbelen , het lijkt mij heel leuk als zei mee mag in een mooie jurk oid of juist al een echte Egyptenaar/arabier
linnebill
Geplaatst: 02-04-13 23:53
Focussed schreef:
De modellen zijn al gekozen! Moet wel zeggen dat ik hem erg gaaf vindt
Wat jammer hihi! Volgende keer beter, Dankjewel!!!
Er zijn andere meetings waar ik wel op de fotografenlijst sta en dan gaan die meetings voor. Mn portemonnee laat het ook niet toe om naar elke meeting te gaan. Ik wens jullie alvast veel plezier!