Ik wil eventueel ook wel carpoolen! Ik woon op de kruising Utrecht -Noord Holland- Zuid Holland (zie profiel). Ik heb zelf een auto, dus als iemand met me wil meerijden en eventueel benzine wilt delen is dat top! Als ik met iemand anders kan meerijden (en meebetaal voor benzine natuurlijk) is dat ook prima!
Ik ga ook nog even vrij vragen, maar dat zal geen probleem worden!
Odysseus
Geplaatst: 23-03-13 21:41
Ik heb vrijgenomen voor de hele dag, dus kan gewoon komen!
Nogmaals ik vertrek vanaf 17 km onder Amsterdam. Tot 18.00 uur stopt er een bus voor mijn huis ieder uur vanaf station Breukelen en anders kan ik mensen oppikken op de weg... 10 minuten van mijn huis is een busstation waarbij bussen vanaf Haarlem, Breukelen en Amsterdam (o.a. lijn 170, 142, 140, 146, 130 en nog heel wat) komen waar ik ook mensen kan oppikken.
Of als iemand vanuit die omgeving gaat met de auto zou ik willen carpoolen (en betalen voor de benzine).
Ik sta nu dus niet meer op de reserve lijst en ik mag definitief mee? Dan moet ik ook vrij gaan vragen! Zal mijn baas leuk vinden, ik blijf vrij vragen Maar ik ga wel super graag mee
Als het 19 mei wordt dan kan ik niet, maar het blijft gewoon de 18e toch?
Nee ik denk rond een uur of 12. Moet even overleggen met de beheerder wat uitkomt.
Ik heb van 2 mensen nog geen bevestiging of ze zaterdag kunnen ipv zondag. Weet zo even niet uit m'n hoofd wie dat waren. Zal overmorgen even kijken, dan ben ik weer thuis
12 uur zou wel lekker zijn want ook ik moet wel een stukkie rijden
Verosjaak
Geplaatst: 24-04-13 07:34
Komen de Brabo's langs Rotterdam en zouden ze mij dan van een station dicht bij de snelweg kunnen oppikken? Dus geen Rotterdam CS, maar denk aan Lombardijen (is dicht bij de snelweg).
Als ik Vera (?) en madelon op zou halen naast Linsey dan zou ik een uur langer onderweg zijn dus ik denk dat het niet echt handig op de route ligt dan zou mn totale reistijd 2,5 uur zijn...
MadelonSunny
Geplaatst: 24-04-13 09:27
verography schreef:
Komen de Brabo's langs Rotterdam en zouden ze mij dan van een station dicht bij de snelweg kunnen oppikken? Dus geen Rotterdam CS, maar denk aan Lombardijen (is dicht bij de snelweg).
Ik hoop het
Ik zou wel over Rotterdam kunnen rijden vanuit Gorinchem Maar sta dus nog 1e reserve.
Verosjaak
Geplaatst: 24-04-13 10:58
Hahahaha dat mag zeker Monnikenburg Iedereen die van beneden naar boven moet rijden waar Rotterdam (ongeveer) op de route ligt. Uiteraard ben ik bereid benzinekosten mee te betalen .
Marit
Geplaatst: 25-04-13 13:52
Is er iemand die mij kan oppikken bij Bushalte Van Pallandtlaan, Sassenheim? Verder dan dat kan ik niet, en het is nog een kwartiertje lopen.
Ik kan je daar wel ophalen of Linsey we weten nog niet zeker wie rijd haha
monnikenburg
Geplaatst: 25-04-13 17:40
verography schreef:
Hahahaha dat mag zeker Monnikenburg Iedereen die van beneden naar boven moet rijden waar Rotterdam (ongeveer) op de route ligt. Uiteraard ben ik bereid benzinekosten mee te betalen .
gezellig, gaan we carpoolen whahahaha
__Nicky
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 19:08
Van MarianneV en Xnavatu heb ik nog geen bevestiging. Zij hebben een pb gehad.
Nikki de Kerf komt als het goed is met Mahlika als model maar dit is nog niet 100% zeker ivm vervoer. Daarom laat ik haar op de fotografenlijst staan maar de kans is zeer groot dat MadelonSunny (Revima Pictures) mee kan. Ik wil Madelon nog niet op de definitieve lijst zetten want als Mahlika opeens niet mee kan, gaat Nikki gewoon gezellig mee als fotograaf
De modellen die we dan hebben hebben voor 18 mei:
Barakee
Ezrah
Khalfani
En dan Mahlika
Mocht Nikki geen vervoer vinden gaat zij mee als fotograaf en komt in de plaats van Mahlika Rickie mee
Ik denk dat het het handigst is om Khalfani als los model te zien. Die kan ook prima op een aantal meter van moeders vandaan staan. Dan hebben we in totaal 4 paarden, dus 3 fotografen per paard. Is het goed als ik gewoon random groepen maak of willen mensen persee bij elkaar?
Ik heb Marianne vandaag nog gesproken en volgens mij kon zij gewoon. Ik zal haar even zeggen dat ze pb heeft. Geen idee of ze het ziet, ze had wat druk de laatste tijd.