Eh oef, wat zou je zelf leuk vinden? Ik hou wel van lichte tinten, maar juist donker met een kleur is ook mooi. Jurk/ rok/ broek..... oef mooie set in ieder geval, en wellicht accessoire... (Boek licht sjaal bloemen ...
Ik heb al iets opgeschreven via google maps, moet wel lukken, ik heb ook nog jou nr bij me
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-13 08:33
Haarweg 2c 4212 KJ Spijk Gem Lingewaal
Dat is het adres van een tuin centrum 'Ranzijn'. Als je daar bent moet je alleen maar rechtdoor rijden (de eerste zijweg links negeren, na de golfbaan) en daarna eerste parkeerplaats aan je linker hand. (op de kruising aan de linkerkant!)
Ik ben ook al weer lekker thuis ! Ik vondt het ook erg gezellig en leerzaam , heerlijk dagje ! Deze week hoop ik de foto's klaar te hebben Fijne dag mensen !!
Jaa was een geslaagde meeting!! Ben echt nieuwsgierig naar de resultaten,
maaaanndy95
Geplaatst: 02-06-13 16:15
_Caitlinnn schreef:
Post je ze allemaal tegelijk of in delen ? En vandaag al 1 denk je of niet? Lisa is zo benieuwd zegt ze haha!
(snap het hoor als dat niet lukt)
ik ga morgen beginnen kan er miss wel 2 per dag doen dus ben zo klaar. Als ik te snel dingen achter elkaar doe dan krijg ik erg snel hoofdpijn daarom nu effee niks en morgen aan de foto's
Zo ik ben net thuis, ga nu alles inladen en snel eten en dan kijken of ik vanavond nog van iedereen een voorproefje kan neerzetten. ik vond het een super geslaagde dag en erg gezellig, iedereen bedankt!!!